וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה סיימה במקום השלישי בפיינל פור

וואלה! ספורט

8.5.2011 / 16:15

האיטלקים ניצחו 62:80 את ריאל מדריד במשחק המוקדם בין מפסידות חצי הגמר, לפני שפינו את הבמה לדבר האמיתי

אוהדי מכבי תל אביב שהקדימו להגיע היום (ראשון) לפלאו סן ג'ורדי, רק קיוו שהמשחק על המקום השלישי בפיינל פור לא יגיע להארכה וישפיע על פתיחת משחק הגמר שייערך בלחץ כניסת יום הזיכרון. הם קיבלו את מבוקשם כשסיינה ניצחה 62:80 את ריאל מדריד, זכתה במקום השלישי ופינתה את האולם בברצלונה לדבר האמיתי.

שתי המפסידות של חצי הגמר הופיעו רגועות למדי למשחק הראווה. האינטניסיבות של יום שישי נשכחה, כשסיינה עלתה מוקדם מאוד ליתרון 2:10 שהחזיק מעמד עד תום הרבע הראשון, אותו סיימו האיטלקים ב-11:19. ניקולה מירוטיץ' וסרחיו יול התעוררו ברבע השני, וריאל מדריד ירדה למחצית בפיגור 36:32 בלבד ועם תקוות מסוימות לקראת המחצית השנייה.

הרבע השלישי היה זהה לרבע הראשון מבחינת סיינה, כאשר שלשות של דייויד מוס וקשישטוף לברינוביץ' וארבע נקודות רצופות של בו מקאלב הגדילו את היתרון ל-14 הפרש. יול, שלא תיפקד בחצי הגמר מול מכבי, היה היחיד שניסה בשורות הספרדים שאיבדו 19 כדורים במשחק, אבל סיינה סיימה את הרבע השלישי עם 45:57. ביציעים, אוהדי מכבי ופנאתינייקוס המשיכו לזרום פנימה וחזו באיטלקים סוגרים עניין עם 62:80 בסיום וזכייה במקום השלישי.

קשישטוף לברינוביץ' הוביל את סיינה עם 17 נקודות, דייויד מוס הוסיף 11 ובו מקאלב 10. סרחיו יול היה הקלע הבולט של ריאל מדריד עם 23 נקודות, אנטה טומיץ' וניקולה מירוטיץ' הוסיפו 8 כל אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • סיינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully