וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 92:106

צפו באדומים ממשיכים במסע המופלא שלהם בגביע המדינה, ומעיפים גם את קבוצתו של נאווי אחרי הארכה בדרך לחצי הגמר

ברני ארדוב

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל ת"א - מכבי חיפה 92:106 (הארכה)

תתחילו להתרגל: הפועל תל אביב חוזרת אל המעמדים המרכזיים. לאחר שלא הגיעה לחצי גמר גביע המדינה מאז 1998, חוזרים האדומים למעמד המכובד, אחרי ששוב דרכה על יריבה מליגת העל, הפעם החיפאים. הפועל עושה את זה שוב, כשהיא שולטת לאורך כל המשחק, ומגלה המון לב גם כשהמשחק הלך להארכה. מעל כולם עמד שוב אדריאן אוטר, שהיה ענק עם 32 נקודות ו-15 ריבאונדים, אבל דווקא מתן נאור וגל איתן יחד עם בריאן אוסברי היו אלה שלקחו את האדומים אל הארץ המובטחת במאני טיים. האוהדים האדומים זכו לחגוג באולם הביתי ועתה הם שוב יכולים לפנטז על המפגש עם הצהובים, רק שהפעם הם במרחק של 40 דקות מגמר הגביע.

האדומים פתחו בסערה את המשחק, ותיעלו את האנגיות מהקהל לעלות ליתרון 4:10 מהיר, כשאדריאן אוטר עושה הכל על המגרש וקולע את כל הנקודות. חיפה לא נבהלה, ובעזרת קילינגסוורת' ורות'בארט צימקה ל-2 בלבד. מתן נאור נכנס ומיד צלף ג'אמפ נהדר שקבע 16:24 אבל שתי שלשות של לנדסברג שמרו את חיפה קרוב, והפועל הוליכה בסיום הרבע הראשון 26:27. אוטר העלה את המארחים ליתרון 5 בפתיחת הרבע השני, אבל האלי אופ של רובינסון צימק שוב לנקודה. הפועל שוב ברחה ל-6, אבל חיפה חפרה בצבע, נהנתה מדאנק של רובינסון וצימקה ל-41:39. אוטר ונאור פשוט לא נתנו לירוקים לעלות ליתרון ראשון, וירדו כשהם מוליכים 43:45 במחצית.

חיפה עלתה ליתרון ראשון עם פתיחת המחצית השניה מנקודות של כדיר, אבל אוסברי ושלשה של איתן שמרה על היתרון, ואסברי המשיך לעשות ככל העולה על רוחו בהתקפה, ובסל ועבירה קבע 54:58. רובינסון ולנדסברג לא נתנו למארחים לברוח, אבל שלשה של אלעד אליהו הורידה את האדומים ביתרון 63:69 בסיום הרבע השלישי. אליהו המשיך ללהוט עם עוד שלשה בפתיחת הרבע האחרון שהעלתה ל-9, אבל דרק לואו עם 8 נקודות רצופות שמר את קבוצתו במשחק וצימק ל-3 בלבד. הפועל תקעה בשתי התקפות, בן שימול חדר מצויין ולנדסברג בסל ועבירה העלה את חיפה ליתרון 84:85, דקה ו-50 לסיום. להט החזיר את היתרון למקומיים, לואו החטיא ואוסברי העלה ל-2, 16 שניות לסיום, אבל קילינגסוורת' נותר פנוי לגמרי לדאנק שקבע שיוויון, עם 7 שניות על השעון. אוסברי חדר ולא קיבל שריקה לעבירה, ולאוטר היתה עוד הזדמנות לנצח אבל הזריקה שלו לא מצאה טבעת והמשחק הלך להארכה.

דווקא כשהיה נדמה שהמומנטום בצד של חיפה ושהיא תיקח את המשחק, הפועל הראתה את הלב שלה כשאיתן ונאור העלו ליתרון 6. רובינסון החזיר בשלשה, אבל 4 נקודות רצופות של אוסברי קברו את חיפה באופן סופי, העלו ל-9 ונתנו את האות לקהל המקומי לפתוח בחגיגה אדומה שהולכת כל הדרך לחצי גמר הגביע.

קלעו להפועל תל אביב: אדריאן אוטר 32 נקודות (10 מ-18 מהשדה) ו-15 ריבאונדים, בריאן אוסברי 30 (12 מ-26 מהשדה), מתן נאור 14 ו-8 ריבאונדים, ירון להט 10 ו-10 אסיסטים, אלעד אליהו 9, גל איתן 7, ירדן שוורצמן 4, טוהר חיימוביץ' ויריב רוקני שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: מרקו קילינגסוורת' (7 מ-11 מהשדה ו-9 ריבאונדים) וסטיבן לנדסברג 18 נקודות כל אחד, פרנק רובינסון 17 ו-8 ריבאונדים, דרק לואו 16, אבי בן שימול 11, אלישי כדיר 6, רוברט רותבארט 4, ווב 2, דרו האוזמן שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully