וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "חילופי מאמנים נותנים מוטיבציה"

דור בלך

27.2.2010 / 21:47

ברק יצחקי, שכבש שלושער נהדר ב-1:3 של בית"ר על נתניה, התייחס לשינוי על הקווים. קורנפיין: "היה שבר בין שום לשחקנים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כמה שאוהדי בית"ר ירושלים חיכו למשחק כזה: ניצחון בית גדול, 1:3 על מכבי נתניה, שערים יפים, כדורגל התקפי והצגה של ברק יצחקי. קצת חבל שכל כך מעט צהובים שחורים הגיעו ליציעי טדי כדי לצפות במשחק החזרה של בית"ר ירושלים לחיים ולמרוץ לפלייאוף העליון, אבל לפחות אלה שהגיעו עודדו ודחפו את הקבוצה לניצחון ראשון אחרי שישה מחזורים. אדם נוסף שיכול לשחרר חיוך רחב הערב (שבת) הוא דוד אמסלם, שפתח את קריירת האימון שלו, אחרי שהחליף את יצחק שום שהתפוטר, על הצד הטוב ביותר. אגב, שופט המשחק, אשר כהן, כתב בדו"ח המשחק שלו שאוהדי בית"ר הפריעו למהלך המשחק עם שריקת משרוקיות ביציע.

"לא יכולה להיות פתיחה טובה יותר לקריירת האימון שלי", אמר אמסלם בסיום. "השער הראשון שכבש יצחקי פתח לנו את המשחק טוב והקהל נתן הופעה שהוסיפה ביטחון לשחקנים. היה משחק קשה מול קבוצה מצוינת ואני שמח מאוד". כשנשאל מה השתנה הערב הזה מכל הערבים הקודמים בהם לא הצליחה בית"ר לנצח, ענה אמסלם: "שחקנים נלחמו ונתנו את הנשמה, אני שמח שהם שיחקו עם הלב וניצחו". המאמן הטרי התייחס גם לאי זימונו של ברק יצחקי לנבחרת: "הוא שחקן מצוין ויש לו הרבה מה לתרום, גם לנבחרת". על המטרות להמשך העונה: "אלו רק שלוש נקודות, אנחנו רוצים פלייאוף עליון".

השחקן המצטיין יצחקי התייחס למשחק המצוין שלו, שהגיע אחרי תקופה לא טובה. "אני מסתפק בשלושה שערים, מה שחשוב זה שניצחנו. אני שמח שזה הגיע". יצחקי לא התרגש גם מכך שלא זומן לסגל של אוחנה: "אני מקבל את זה שלא זומנתי לנבחרת ושמח שהוכחתי שאלי אוחנה טעה שלא זימן אותי". יצחקי הודה שחילופי המאמנים עזרו לקבוצה: "כשיש חילופי מאמנים יש לשחקנים יותר מוטיבציה, שחקנים רוצים להוכיח את עצמם למאמן החדש. היום התפוצצנו, יכול להיות שגם אם שום היה פה היינו משחקים ככה היום".

בצד המפסיד נשמע ראובן עטר מאוכזב: "שני השערים הראשונים שספגנו היו כמו בגן ילדים, בית"ר בלי להתאמץ הובילה 0:2, ואחר כך לא הצלחנו להתמודד עם היכולת המדהימה של יצחקי. מבחינתנו זה משחק שצריך לשכוח ממנו מהר, ללמוד ממנו כמובן, אבל לשכוח ממנו כדי שלא יחזור".

על המטרות להמשך העונה אמר עטר: "בסך הכל אנחנו נמצאים במקום לא רע מבחינתנו. אם נצליח להגיע לפלייאוף העליון זה יהיה הישג אדיר, אבל אנחנו צריכים להיזכר לא להסתבך יותר נמוך. אבל זו לא הכוונה, המטרה היא להמשיך להלכיד שלד טוב לשנים הבאות".

קורנפיין: "לא ציפינו שהקבוצה תיראה כל כך רע"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התארח הערב ב"שבת ביציע" וסיפר: "מי שעושה ולא רק יושב ומדבר, טועה. אני לא מתבייש להגיד שטעיתי. בקיץ כולנו ידענו שאנחנו הולכים לעונה קשה, לא ציפינו שהקבוצה תיראה כמו שהיא נראית. אנחנו מצפים להרבה יותר מהשחקנים, קודם כל ברצון ובמחויבות ורק אחר כך בכדורגל".

לגבי הפרידה מיצחק שום אמר קורנפיין: "אני משתדל לא להתערב בנושאים מקצועיים, לא הערתי לשום. הייתה לו איזו נקודה בה היה שבר בינו לבין השחקנים. לא הצלחנו לעצור את זה והבנו שלטובת שום, בית"ר והשחקנים כדאי שניפרד. בדינמיקה של קבוצת כדורגל קורה לפעמים שמרגישים שלא יודעים להצביע על הבעיה וצריכים לעשות שינוי".

קורנפיין התייחס גם להבדלים בניהול בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה והפועל תל אביב. "המשכורות בבית"ר ירושלים נכנסות כל חודש בזמן. אנחנו עומדים בכל החוזים ולא חייבים כסף לאף אחד. הנושא הזה לא רלוונטי". קורנפיין סיפר מדוע בית"ר לא שיחררה עד היום שחקנים. "לא רצינו להיפרד משחקנים במחירים של סוף עונה. הציעו לנו מחירים שהם לא מחירי שוק. נמכור שחקנים רק עבור מחיר ראוי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully