וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזה חוגגים עם מצרים את אליפות אפריקה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

31.1.2010 / 21:39

כדורגל, כך נהוג לומר, מגשר בין עמים וסכסוכים. חרף המתיחות בין חמאס למצרים, אלפי עזתיים יצאו לחגוג את זכייתה של נבחרת מצרים באליפות אפריקה. גם אבו מאזן התקשר לברך

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: רן צימט)

למרות המתיחות ביחסי מצרים-חמאס, ברצועת עזה מביעים נאמנות לשכנתם מדרום: אלפי פלסטינים תושבי רצועת עזה יצאו הערב (ראשון) לרחובות כדי לחגוג את זכייתה של נבחרת מצרים בכדורגל באליפות אפריקה לאומות בפעם השלישית ברציפות. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אף התקשר לנשיא מצרים חוסני מובארק וברך אותו ואת העם המצרי על ניצחון ה"פרעונים" בתוצאה 1:0 נגד נבחרת גאנה.

על פי דיווחים בכלי התקשורת הפלסטינים, אלפי האוהדים העזתיים יצאו לרחובות כשהם נושאים את דגלי מצרים וקוראים קריאות שמחה ואהדה לנבחרת מצרים ולמאמנה חסן שחאתה. "אנחנו אוהבים אותך מצרים, אנחנו אוהבים אותך יא שחאתה!", שאגו. האלפים קראו גם סיסמאות שברכו את מבקיע שער הניצחון בדקה ה-85, האני גדו.

אחד מאלפי החוגגים אמר בראיון לאתר חדשות פלסטיני כי הוא מאושר: "כל כך שמחתי לראות שנבחרת מצרים ניצחה וקטפה את תואר אלופת אפריקה". עזתי אחר הביע תקווה שבפעם הבאה יצליחו ה"פרעונים" להעפיל גם למונדיאל. חבר הפרלמנט הפלסטיני ג'מאל חודרי, המוביל את המאבק להסרת המצור על עזה, ברך אף הוא את נבחרת מצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully