וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמעות של בקהאם

הקשר שחזר למילאן גילה כי כמעט בכה כאשר שמע שיפגוש שוב את היונייטד. ועוד מהאנגלי: "מונדיאל? שום דבר לא מובטח לי"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק

דיוויד בקהאם נחת אתמול (שלישי) במילאנו והחל את הקדנציה השניה שלו כמושאל מלוס אנג'לס גלאקסי למילאן. בקהאם הצטרף לאימוני הרוסונרי והיום התפנה לקיים מסיבת עיתונאים ראשונה בה התייחס להגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, שייעדה לו מפגש ראשון עם קבוצת נעוריו מנצ'סטר יונייטד מאז עזב את אולד טראפורד ב-2003.

"כששמעתי על ההגרלה, כמעט בכיתי. אני אוהב את יונייטד וזה הולך להיות לילה מרגש. לא הייתי באולד טראפורד שש שנים ולמקום הזה תמיד יהיה מקום בליבי", אמר בקהאם לעשרות העיתונאים.

"אני לא צפוי לפתוח בהרכב", אמר בקהאם. "אני רק רוצה להיות חלק מהקבוצה. השחקנים לא קנאים, כולם שמחים שחזרתי. התגעגתי לשחקנים, לקבוצה ולאוהדים. הסגל כמעט לא עבר שינוי, כמו במנצ'סטר יונייטד", הוסיף האנגלי.

התקשורת האיטלקית דיווחה כי בקהאם עשוי לשחק כמגן ימני בשל הפציעה של מאסימו אודו. "אשמח לשחק בכל עמדה, בהגנה ובהתקפה", אמר בקס, שיצטרך להוכיח את יכולתו לפאביו קאפלו אם ברצונו להיכלל בסגל אנגליה למונדיאל. "אני צריך לעבוד קשה ולעבוד על הכושר שלי. שום דבר לא מובטח לי".

בקהאם התייחס גם למטרות של מילאן להמשך העונה: "החלום שלי הוא לזכות באליפות עם מילאן. אני לא חושב שהסריה A איבדה מהקסם שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully