וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תארח את הכח בדוחא ב-14:00

קובי מנדל ויצחק סולומון

14.1.2009 / 18:36

ההתאחדות לכדורגל קיבלה את המלצת המשטרה וקבעה כי המשחק יתקיים כסדרו. בחמישי ייערך מפגש בין נציגי האוהדים, המשטרה והעירייה

אחרי הספקולציות הבלתי מסתיימות לגבי האפשרות שבני סכנין תארח בביתה את הכח עמידר רמת גן בשבת, החליטה הערב (רביעי) ההתאחדות לכדורגל לאפשר את קיום המשחק באיצטדיון דוחא. המשחק יתקיים ב-14:00. הדבר התאפשר לאחר שהמשטרה העבירה המלצה להתאחדות כי ניתן לקיים את המשחק ללא חשש.

ניצב שמעון קורן מסר לאחר הערכת המשטרה: "ההחלטה התקבלה מתוך רצון לאפשר שגרת חיים מול האירועים השונים, וההחלטה תסייע לקבוצות הספורט לקיים משחקים באופן סדיר ותקין ככל שניתן, וככל שאנו כמשטרה נוכל לסייע".

כזכור, אתמול אישרה ההתאחדות את חזרת הליגות המקצועניות לאחר שבוע של דחייה. כמו כן, המשטרה סירבה בשבועיים האחרונים לאשר קיומם של משחקים בין קבוצות ערביות ליהודיות, אך למרות זאת כעת היא קיבלה החלטה לאפשר לשחק בסכנין.

ביום חמישי בערב יתקיים במשרדו של ראש העירייה מפגש בין נציגי האוהדים, המשטרה והעירייה.

סכנין: "זו החלטה נכונה ואמיצה"

שמחה גדולה הייתה בסכנין, עם היוודע הבשורה לפיה ההתאחדות מאשרת את קיום המשחק, זאת לאחר שאתמול החליטה מזכירות ההתאחדות לכדורגל כי המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן. "אנחנו שמחים מאוד על ההחלטה", אמר דובר בני סכנין, מונדר חלאילה. "ניצב שמעון קורן קיבל החלטה נכונה ואמיצה שראויה להערכה רבה. המגזר הערבי, ראש העיר וקבוצת בני סכנין מעריכים את ההחלטה, ונעשה ככל שביכולתנו על מנת שהמשחק יעבור בשלום".

כבר מחר מתוכננת פגישת עבודה בין ראשי הקבוצה, נציגי האוהדים ונציגי העירייה. "נשב כל הגורמים ונדאג שכל אורח שיגיע בשבת לאצטדיון דוחא, ירגיש כמו בבית", אומר הדובר חלאילה. הקשר עבאס סואן עבר היום בבקרה התקציבית ויעמוד לרשות הקבוצה בשבת, עוד עובדה שמוסיפה למפלס השמחה בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully