וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהאן: "מקום במבחנים יהווה הצלחה אדירה להכח"

דור בלך

29.1.2009 / 13:22

מאמן הכח עמידר ר"ג לא מתרגש מהמקום האחרון, מתעלם מהביקורת של היו"ר ("אני לא חייב לו דין וחשבון"), ואופטימי: "יש לנו קבוצה דינמית"

דודו דהאן, מאמן הכח עמידר רמת גן, מסרב להתרגש ממצב קבוצתו, האחרונה בטבלה. היום (חמישי) התראיין דהאן לגלי צה"ל, והתייחס לאי קיום האימון ביום רביעי בגלל שהותו בבלגיה כסוכן שחקנים.

"נכון, לא היייתי בארץ, ואין לי שום בעיה עם זה", אמר דהאן, "מותר לאדם לעבוד בשתי עבודות. אני עושה את העבודה שלי מהבוקר עד הערב, על הצד הטוב ביותר. אין פה שום ניגוד אינטרסים. אני המלצתי לאשדוד על מקרייב, והוא כבש נגדי. אני בסך הכל בחור שקט וצנוע, שעובד במקצועיות.

"נכון שבדרך כלל יש לנו אימון בימי רביעי", טען דהאן, "אבל כשאנחנו משחקים פעמיים בשבוע, חשוב לעשות חופש".

יו"ר הקבוצה ציקי קקון ביקר את היעדרותו של דהאן, אך המאמן לא מתייחס לביקורת. "אין לי יושב ראש, יש לי רק בעל בית", אמר דהאן, "רק לו אני חייב דין וחשבון, ועדכנתי אותו".

ומה עם הקבוצה? דהאן רגוע. "יש לנו קבוצה מעניינת, צעירה ודינמית, עם עתיד גדול", אמר המאמן, "אם נגיע למבחנים, זה יהיה מבחינתנו הצלחה אדירה. המטרה הייתה פיתוח שחקני בית ושחקנים צעירים, והכנסה ממכירת שחקנים. אני עמדתי בכל המטרות שלי. הציפיות שלי הן רציונליות. לא השתגענו בתקציב. גם כפר סבא וגם הרצליה השקיעו הרבה מאוד כסף כדי להישאר בליגה, ועכשיו מתפרקות. המצב שלנו, לעומת זאת, ממש לא קריטי. הקבוצה בהתאוששות, היא בפריחה ומשגשגת. יש לנו שחקן באולימפית, השחקנים שלנו מבוקשים, והאימונים שלנו שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully