וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהכח עמידר על הסקאוט דודו דהאן

30.1.2007 / 23:16

גורם במועדון אישר שיש ביקורת על הסקאוט אך אמר: "לא התקבלה החלטה". דהאן: "אף אחד לא יכול לפטר אותי". הקשר קאבונגו יחתום

במהלך בשיחה אקראית בין חברי הנהלת הכח עמידר רמת גן, הועברה ביקורת על הסקאוט של הקבוצה, דודו דהאן. גורמים המקורבים לקבוצה טוענים כי דהאן עשוי לסיים את תפקידו בקבוצה, אך בקבוצה מכחישים זאת. דהאן לא הגיע לאימון של יום רביעי.

גורמים בקבוצה הסבירו כי דהאן, שהגיע להכח עמידר במהלך העונה, לא ביצע את תפקידו כראוי. "יש כאן כל מיני אנשים שלא מרוצים ממנו, אבל נכון לעכשיו לא התקבלה שום החלטה בעניין", אמר גורם בקבוצה. אותו גורם הוסיף: "היו בין חברי ההנהלה דיבורים לגבי התנהלותו של דהאן. מעבר לזה, אין לי מה להוסיף".

דהאן מסר בתגובה: "אף אחד לא יכול לפטר אותי מהכח עמידר".

הקשר קאבונגו יחתום (יואב ויכסלפיש)

אחרי משחק אימון נגד מכבי השקמה/חן החליט היום (שלישי) מאמן הכח עמידר ר"ג, אורי מלמיליאן, להחתים את הקשר הקונגולזי הצעיר אונורה קאבונגו בן ה-21. קאבונגו יהיה הזר החמישי של הקבוצה לצד פפי קימוטו, מרשל אודה, אדריאן גמאן וסביטי ליפניה.

בהכח יעשו מאמצים מחר להשלים את העברתו של הקשר לירן כהן ממכבי ת"א. מצטרפים אחרים הם חלוץ הפועל ר"ג עידן נעים וככל הנראה גם חלוץ הפועל רעננה, אושרי גיטא (אקס מכבי והפועל חיפה), שיגיע תמורת אלירן אוחנה, שהיה פצוע העונה ושיחק בליגה רק במחזור האחרון בהפסד בפ"ת. יקיר לוסקי לא יצורף לקבוצה.

עדכון ראשון: 30.1.07 23:16
עדכון אחרון: 31.1.07 11:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully