וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של פרדי נמשך: הרצליה הפסידה 2:0 לבני יהודה

29.9.2007 / 19:03

הרצליה רשמה עוד הפסד, 2:0 לבני יהודה, ונותרה ללא נקודה. משה ביטון כבש ראשון, דוארטה את השני. לאלי ביטון הובהר כי הוא לא משוחרר

מכבי הרצליה ידעה בתחילת העונה שהיא תיאבק עד הסוף נגד הירידה, אבל גם פרדי דוד לא ציפה שגם אחרי המחזור הרביעי לא תהיה לקבוצה שלו אפילו נקודה אחת לרפואה. הערב (שבת) ספגה הרצליה את הפסדה הרביעי ברציפות, 2:0 לבני יהודה, והמשיכה את מסכת הייסורים של מאמנה ואוהדיה.

בני יהודה חיפשה בעצמה ניצחון בכורה בליגת העל, ועשתה זאת בעיקר תודות לצמד החלוצים החדש שלה. משה ביטון העלה את הזהובים ליתרון בדקה ה-12, וסידר לחברו לחוד ז'וזה דוארטה את השני בדקה ה-45.

מהלך המשחק:

דקה 13 - גול! משה ביטון הגיע למצב של אחד על אחד מול איתמר ניצן הצעיר ובעט שטוח פנימה - 0:1 לבני יהודה.

דקה 45 - גול! משה ביטון עבר לתפקיד המבשל כשהעביר כדור מצוין לז'וזה דוארטה, שכבש מקרוב מול נסיון הדיפה כושל של איתן עזריה - 0:2 לבני יהודה.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, רמי חליס, מארסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה (שלו מנשה 76), דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים, מהארן ראדי (שי ביטון 56), כפיר אדרי, אלנתן סלמי, סעיד מקאסי

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם (יאיר אזולאי 76), הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, אלי אברבנל (יוסי רוזן 59), אסי בלדוט, ז'וז'ה דוארטה (אלירן עטר 69), משה ביטון.

"לא בושה לסיים משחק עם שלושער" (רענן ברנובסקי)

המאמן המנצח, ניצן שירזי, אמר בסיום המשחק: "עשינו היום ניצחון חשוב מאוד, הצגנו יכולת סבירה, לא מעבר לזה. אבל בשלב הזה של העונה כל ניצחון וכל משחק הוא ציון דרך, שמראה על כיוון. אנחנו כרגע באמצע עם הפנים כלפי מעלה. אני מרוצה מזה ששני החלוצים שלי כבשו, חבל שביטון פספס עוד כמה אפשרויות, חלוץ צריך לדעת שזה ממש לא בושה לסיים משחק עם שלושער".

שירזי אף התייחס למשחקה הבא של קבוצתו: "אם ננצח את סכנין בשבוע הבא בשכונה מול הקהל שלנו, נוכל להתחיל לייצר רצף של ניצחונות ולדבר על כיוון חיובי".

גלעד קצב, סוכנו של אלי ביטון, פנה הערב למאמן הקבוצה ניצן שירזי בכדי לקבל הבהרות לגבי מעמדו של ביטון בקבוצה, בעקבות אי שיתופו במשחק היום וגם בגביע הטוטו באמצע השבוע. מבני יהודה נמסר כי אלי ביטון לא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully