וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי הכוס המלאה

31.5.2006 / 0:07

יפן עלתה ל-0:2 במחצית השנייה, אבל גרמניה חזרה ל-2:2. אחרי 0:0 בהפסקה, גברה אנגליה 1:3 על הונגריה. ברזיל-נבחרת לוצרן 0:8

משחקי ההכנה לקראת המונדיאל שיפתח ביום שישי הבא בגרמניה, ממשיכים לתפוס תאוצה, כשהערב (שלישי) שיחקו כמה מהמועמדות לכתר.


אנגליה - הונגריה 1:3

הנבחרת האנגלית עלתה למשחק באולד טראפורד בנסיון לבדוק כיצד היא מתפקדת עם הכלים ההתקפיים המצומצמים שנותרו בידה. סוון גוראן אריקסון הציב במשחק את ג'יימי קארגר בקישור, כשסטיבן ג'רארד היה השחקן ששיחק מאחורי החלוץ היחיד, מייקל אואן. "ההרכב מול הונגריה יהיה זה שיפתח מול פרגוואי", אמר אריקסון לפני המשחק.

המחצית הראשונה הייתה חלשה ודלה באירועים. רק לקראת ההפסקה הגיעו כמה הגבהות מדויקות של דייויד בקהאם לראשים האנגלים, אבל דבר לא יצא מזה. בשלב זה החליט ג'רארד לצלול ברחבה בלי בושה, מה שהוביל להחטאת פנדל של פרנק לאמפרד (42). מיד בפתיחת המחצית השנייה הגיעה עוד הגבהה של בקהאם בכדור חופשי, הפעם לראשו של ג'רארד, שהחליק פנימה מעבר לידיו של גאבור קיראלי בדקה ה-47 ליתרון 0:1. 4 דקות עברו, ושוב בקס ניצל בעיטה חופשית כדי להרים לרחבה, וג'ון טרי הקדים את קיראלי כדי לקבוע 0:2. פאל דארדיי צימק בדקה ה-55 עם בעיטה אדירה שלא הותירה כל סיכוי לפול רובינסון.

אואן היה חלש ויצא, גארי נוויל פינה את מקומו לאואן האגריבס, תיאו וולקוט נכנס ועשה כמה מהומות ברחבה, ומחליף אחר, פיטר קראוץ', קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84 אחרי בישול נאה של ג'ו קול. בסך הכל, התוצאה אולי נראית טוב על הנייר, אבל במשך דקות ארוכות הייתה אנגליה תלויה באופן מוחלט בכדור הארוכים והגבוהים של בקהאם.

גרמניה - יפן 2:2

אחרי ה-0:7 הקליל על לוכסמבורג, ציפה לחניכיו של יורגן קלינסמן מבחן קצת יותר רציני, מול יפן של זיקו. מיכאל באלאק, שנפצע במשחק ההוא, עלה לשחק, אבל לא הציל את נבחרתו מבור של 2:0 מצד שערים של נהורי טקהארה בדקות 57 ו-65 . 22 אלף האוהדים בביי ארינה נכנסו להלם, אבל 4 דקות טובות של המארחים הניבו שני שערים שהשוו את התוצאה. מירוסלב קלוסה, שעזב את מחנה האימונים בגלל סיבות אישיות וחזר למשחק, צימק בדקה ה-76 ובסטיאן שוויינשטייגר עשה זאת בדקה ה-80.

הדרום אמריקאים מוכנים

ארגנטינה - אנגולה 0:2

ארגנטינה פגשה את אנגולה למשחק הראשון אי פעם בין הצדדים. מקסי רודריגז הבקיע את הראשון בדקה ה-28, וחואן פאבלו סורין הוסיף את השני 8 דקות מאוחר יותר.

לאו מסי נכנס בדקה ה-68, וזאת למרות שאמר שלא ישחק במשחק הפתיחה של נבחרתו בטורניר. קרלוס טבז ופאבליטו איימר עלו לשחק בדקה ה-79. גבריאל היינצה ערך הופעה שניה בנבחרת מאז החלמתו מפציעה אי שם בדצמבר. "אני בסדר ורגוע", אמר היינצה. "עכשיו אנחנו צריכים להתחיל לעבוד על החלום".

ארגנטינה בחרה לפגוש את אנגולה, כחלק מההכנה למשחק הראשון שלה במונדיאל, מול יריבה אפריקאית אחרת - חוף השנהב.


נבחרת לוצרן - ברזיל 8:0

כל מאמן נבחרת אוהב לארגן לחניכיו יריבות לא חזקות מדי לקראת המונדיאל, אבל מה שעושה קרלוס אלברטו פאריירה דואג חורג מהמנהג הזה. קבוצה קיקיונית שמורכבת מהשחקנים הטובים ביותר של העיר לוצרן עלתה לדשא אחד עם רונאלדיניו, רונאלדו, קאקה וחבורתו, וסיימה 90 עם רשת מחוררת. קאקה הבקיע את הראשון, רונאלדו הוסיף צמד, כמו גם אדריאנו. במחצית השנייה עלו המחליפים, ולוסיו, ז'ונינו (בבעיטה חופשית אימתנית) ורוביניו (בבעיטה חזקה מרחוק) קבעו את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

פולין - קולומביה 2:1

מעידה לא נעימה של הפולנים, שתשעה ימים לפני הנשף הגדול הצליחו להפסיד בבית לנבחרת שלא תופיע בגרמניה. אלקין מוריו (19) הבקיע את הראשון, ואז השוער לואיס מרטינז (63) העניק לאורחים יתרון 0:2, עם שער בלתי רגיל מבעיטת שוער, שדילגה מעל ארתור בורוץ', שוער פולין. ירנוש ילן צימק רק בדקה ה-90.

צ'כיה - קוסטה ריקה 0:1

וראטיסלב לוקבנץ הבקיע את השער היחידי במשחק 8 דקות לסיום. צ'כיה לא שיחקה עם הרכבה החזק ביותר, כאשר נדבד לא ראה דשא.

צ'ילה - חוף השנהב 1:1

לחוף השנהב: ארונה דינדאן (71)
לצ'ילה: אומברטו סואזו (77)

טוניסיה - בלארוס 0:3

כבשו לטוניסיה: חאמד נמוצ'י (35, פנדל), פרנסילודו (48) ואיסאם ג'ומא (90)

גרוזיה - פרגוואי - נדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully