וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בלם גנואה ונבחרת איטליה, סלבטורה בוקטי, שהיה מבוקש על ידי כמה מהקבוצות הגדולות בארצו, נרכש אתמול על ידי רובין קאזאן תמורת כ-9.5 מיליון יורו. בוקטי יסייע לקבוצתו החדשה בקמפיין ליגת האלופות שלה והגיע ימים ספורים אחרי שהיא רכשה את הקשר קרלוס אדוארדו מהופנהיים תמורת 20 מיליון יורו.

* יובנטוס שאלה מרג'ינה את הבלם המבטיח וינצ'נזו קאמילרי, בו התעניינה גם מילאן. השחקן בן ה-18 כבר הצטרף למחלקת הנוער של צ'לסי לפני כשנתיים, אבל התקשה להתאקלם באנגליה וחזר לרג'ינה.

* נאפולי החתימה סופית את קשר באיירן, חוסה סוסה, עליו היא שילמה לגרמנים כשני מיליון יורו.

* בראגה, שהעפילה לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות, התחזקה עם צירופו בהעברה חופשית של הקשר הוגו ויאנה, שחרף כישרונו הגדול נחשב לאחד הפספוסים הגדולים בכדורגל הפורטוגלי. ויאנה בן ה-27 חתם לשלוש שנים, אחרי שבחצי העונה שעברה שיחק בבראגה כמושאל.

* פ.ס.וו איינדהובן אישרה כי החתימה את ווילפרד בומה הוותיק (32). בומה חוזר לקבוצה ההולנדית אחרי ששיחק שנתיים באסטון וילה, ומגיע כדי להחליף את קרלוס סלסידו שעבר לפולהאם.

* קייבו הודיעה רשמית על צירופו בהשאלה של קשר נבחרת שוויץ, גלסון פרננדס, המגיע מסנט אטיין.

* מיקאל סילבסטרה, המגן/בלם הצרפתי ששוחרר מארסנל, מצא בית חדש כשחתם על חוזה לשנתיים בוורדר ברמן הגרמנית.

* החלוץ בעל השם החד פעמי, יאן ונחור אוף הסלינק, חתם לשנתיים בראפיד וינה האוסטרית. ההולנדי בן ה-31 שוחרר מהאל סיטי מוקדם יותר הקיץ.

* אספניול העבירה לשורותיה בהעברה חופשית את הקשר הארגנטינאי אלדו דושר, ששוחרר לאחרונה מסביליה. הקשר בן ה-31 יתפוס את מקומו של מויסס הורטאדו, שעבר לאולימפיאקוס.

* בטיס מהליגה השנייה בספרד השאילה לאוסאונה את המגן הימני נלסון. הפורטוגלי בן ה-27 ייכנס לנעליים הגדולות שהשאיר סזאר אספיליקווטה, שנמכר למארסיי ביולי.

* דמרכוס ביזלי, שחקן נבחרת ארצות הברית, סיים את חוזהו בגלאזגו ריינג'רס אחרי שלוש שנים והצטרף להאנובר הגרמניץ. הקיצוני בן ה-28 חובר לאמריקאי נוסף בקבוצה, הקפטן סטיבן צ'רונדולו.

* החלוץ הניגרי, אדוארד אופרה, 23, השלים את המעבר ממאלמו השבדית לעולה החדשה לסרייה A, לצ'ה. אופרה היה על סף מעבר לגנק הבלגית ונכח במשחק שלה בשבוע שעבר, אבל לבסוף נחת בארץ המגף.

* גנט, בה משחק שלומי ארבייטמן, החתימה על חוזה לשלוש שנים את המגן הימני מריו באריץ' (25) והחלוץ אלי מונטאנו אנגולו (19) מאקוואדור.

* ריאל מדריד שלחה את החלוץ הפרגוואי, חאבייר אקוניה, להשאלה בת שנה ברקראטיבו הואלבה. אקוניה בן ה-22 שיחק בשנתיים האחרונות בריאל מדריד קסטייה.

* לואיס פביאנו, שקושר במהלך השבועיים האחרונים למארסיי וטוטנהאם, האריך את חוזהו בסביליה עד 2013 ושם קץ לכל השמועות לגבי מעברו, למרות הדחת הקבוצה מליגת האלופות.

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, אינטר עדיין חושקת במגן/קשר טוטנהאם, גארת' בייל, ותנסה לרכוש אותו עד יום שלישי, כשתציע לתרנגולים 21 מיליון יורו ואת הקשר סולי מונטארי בתמורה.

* ב"סקיי" וב"דיילי מירור" מדווחים שסנדרלנד פתחה במו"מ עם ראן הצרפתית בנוגע לרכישתו של החלוץ הגנאי, אסמואה גיאן, שהצטיין במונדיאל האחרון. הצרפתים דורשים עבורו כ-15 מיליון ליש"ט.

* ב"דיילי מירור" נטען גם כי ניוקאסל מאוד מעוניינת בסנסציה החדשה של הכדורגל ההולנדי, חלוץ אוטרכט ריקי ואן וולפסווינקל, שכבש 11 שערים ב-11 משחקים העונה בכל המסגרות. גם סלטיק, שספגה מרגליו שלושער במוקדומת הליגה האירופית, מעוניינת בו.

* קשר אולימפיאקוס, אנצו מארסקה, מבוקש במולדתו על ידי פאלרמו ופארמה ועשוי לעבור לאחת משתיהן ביומיים שנשארו עד תום מועד ההעברות.

* סילביו ברלוסקוני, הבעלים של מילאן, מצהיר כי "אנחנו עשויים לצרף שחקנים חדשים נוספים", כשהתקשורת האיטלקית מזכירה את רוביניו כמועמד.

* בתקשורת האנגלית אף מדווח כי טוטנהאם ממשיכה להתעניין בלואיס פביאנו מסביליה ומאשלי יאנג מאסטון וילה.

* סטוק סיטי עשויה להציע 7 מיליון יורו עבור ג'רמיין ג'נאס מטוטנהאם.

* חלוץ מנצ'סטר סיטי רוקה סנטה קרוז נחת ברומא על מנת לעבור בדיקות רפואיות בלאציו.

* ליברפול ממשיכה להתעניין בקרלטון קול, חלוץ ווסטהאם, וגם במריו גומז, חלוץ באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully