וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* יובנטוס החתימה את קשר צסק"א מוסקבה מילוש קראסיץ' על חוזה לארבע שנים, תמורת 15 מיליון יורו. קראסיץ' זכה בשתי אליפויות רוסיה, וב-2009 הוכתר לשחקן השנה בסרביה בעקבות הפועתותיו במדי הנבחרת במוקדמות המונדיאל. קראסיץ' בן ה-25 ישחק לראשונה בקריירה שלו בסרייה A.

* ורדר ברמן הודיעה כי הושג סיכום עם סנטוס הברזילאית וכי ווסלי יחתום בשורותיה על חוזה לארבע שנים. הקשר יחליף במרכז השדה את מסוט אוזיל שעבר לריאל מדריד.

* מאמן ליברפול רוי הודג'סון חשף כי הקשר האיטלקי אלברטו אקווילני יחזור לסרייה A, וככל הנראה יושאל לאחת מקבוצותיה. סוכנו של השחקן אישר את המידע וחשף כי יובנטוס תשאיל את השחקן ואף תהיה לה בסוף העונה זכות ראשונים אם תרצה להחתימו. אקווילאני יעבור ביום שני בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על עסקת השאלתו.

* אחרי שצירפה את פטר אודומווינגי הניגרי, השלימה ווסט ברומיץ' אלביון גם את רכישתו של סומן טצ'וי הקמרוני מרד בול זלצבורג תמורת 2.5 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-27, שחקן העונה באוסטריה בשתי העונות האחרונות, חתם לשנתיים והפך לרכש השביעי של רוברטו די מתאו במהלך הקיץ.

* גלאזגו ריינג'רס, אלופת סקוטלנד, רכשה מראפיד וינה תמורת ארבעה מיליון ליש"ט את החלוץ הקרואטי ניקיצה ילאביץ', שחתם על חוזה לארבע שנים.

* הבלם האיטלקי יליד ארגנטינה, פאבלו דלאפיורה, עבר בהשאלה מפאלרמו לפארמה, כפי שעשה בעונה שעברה.

* כריסטיאנו לוקארלי, חלוצה הוותיק של פארמה, עבר בהשאלה לנאפולי, לה לא תהיה אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

שמועות

* קשר ריאל מדריד רויסטון דרנטה מתקרב לבנפיקה ליסבון. לפי "מארקה" הספרדי, העסקה בין המועדונים תיסגר ביממה הקרובה, וההולנדי בן ה-23, שנרכש על ידי הבלאנקוס ב--2007 תמורת 13 מיליון יורו, ימצא בית חדש אחרי שלא ממש השתלב בסנטיאגו ברנבאו.

* מאמן ארסנל ארסן ונגר מעוניין בבלם סביליה סבסטיאן סקילאצ'י, ובתקשורת הבריטית נכתב כי העסקה בין הצדדים נרקמת בימים אלה, לאחר שה"פרופסור" עקב אחריו. בצרפת טוענים שוונגר דווקא מתכנן להגיש הצעה על צרפתי אחר, מיקאל סיאני, בלמה של בורדו.

* "דיילי מירור" מדווח כי מאמן פולהאם מארק יוז מעוניין בשוער סטוק סיטי אסמיר בגוביץ', כמחליף למארק שוורצר, שהביע את רצונו לעזוב את המועדון ממערב לונדון. גם השוער האירי שיי גיבן, שירד לעמדת השוער השני במנצ'סטר סיטי, נמצא על הכוונת של יוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully