וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.8

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בטיס האומללה, שפיספסה את העלייה לליגה הראשונה בספרד במחזור האחרון של העונה שעברה, החתימה את הקשר האחורי הקנדי, טאם נסאליווה, 28, שהשתייך לא.א.ק אתונה בשלוש השנים האחרונות ובעונה שעברה שיחק כמושאל בלילסטרום הנורבגית.

* אחרי שאתמול החתימה ארבעה שחקנים חדשים, השלימה היום בלקפול גם את החתמתו של מרלון הארווד. החלוץ בן ה-31 חתם לשנתיים אחרי ששיחק בעבר בווסטהאם, ניוקאסל, אסטון וילה ואחרות.

* צ'לסי השאילה לברנלי את הקשר בן ה-21, ג'ק קורק. שחקן נבחרת אנגליה הצעירה כבר הושאל לקבוצה מטרף מור בארבעת החודשים האחרונים של העונה שעברה.

* המגן הימני בן ה-21, לוק אבנזור, האריך את חוזהו בליון בשנתיים נוספות ומיד נשלח להשאלה במדי העולה החדשה, ארל-אביניון.

* בולטון רכשה מאולדהאם את החלוץ בן ה-18, טום איבס. השחקן המבטיח הגיע תמורת כ-250 אלף ליש"ט והוא שחקן הרכש החמישי של הוונדררס בקיץ הנוכחי.

* מנצ'סטר יונייטד החתימה את החלוץ הפורטוגלי טיאגו מנואל דיאס קוריירה, הידוע בכינויו "בבה", לאחר ששילמה 7.4 מיליון ליש"ט לוויטוריה דה גימאראש. "בבה", שגדל ברחובות ובבתי יתומים, שיחק במדי נבחרת פורטוגל בגביע העולם להומלסים.

* יובנטוס אישרה רשמית כי קשרה הדני כריסטיאן פולסן עובר לליברפול תמורת 5.5 מיליון יורו.

* סנדרלנד הודיעה כי השלימה את שאילתו של דני וולבק לעונה אחת ממנצ'סטר יונייטד.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד מגבירה את ניסיונותיה לרכוש את מסוט אוזיל, כשהמאמן פרגוסון שוחח בלונדון עם נציגי ורדר ברמן. בספרד טוענים כי גם מוריניו ביקש מהנהלת ריאל להגביר את מאמציה לצירוף השחקן.

* התקשורת הספרדית טוענת כי ריבאלדו, כוכב נבחרת ברזיל לשעבר, עשוי לעבור למאיורקה. כרגע הכוכב המזדקן בן ה-38, שחקן השנה ב-1999, מרוויח כ-2 מיליון יורו לעונה באוזבקיסטן.

* סוכנו של דייגו הברזילאי טוכן שמעברו מיובנטוס לוולפסבורג יושלם בסוף השבוע.

* מנג'ר ליברפול רוי הודג'סון שוקל להציע 14 מיליון ליש"ט עבור שני שחקני אסטון וילה: סטיבן וורנוק וסטיליאן פטרוב.

* סטפן איירלנד, שעשוי לעבור לאסטון וילה ממנצ'סטר סיטי כחלק מעסקת ג'יימס מילנר, מעכב את העסקה ומחכה לראות אם טוטנהאם מעוניינת בשירותיו.

* עסקת שוערים משולשת? אסטון וילה שוקלת לצרף את שוער ארסנל מנואל אלמוניה, כששוער פולהאם מארק שוורצר יעבור לארסנל ושוער וילה בראד פרידל יעבור לפולהאם.

* ווסטהאם ואברהם גרנט מעוניינם לצרף לפטישים את ג'ו, חלוצה הברזילאי המאכזב של מנצ'סטר סיטי.

* טוטנהאם הציעה את פיטר קראוץ' לווסטהאם כחלק מעסקת חליפין שתשלח את סקוט פארקר לתרנגולים.

* במילאנו טוענים כי מנצ'סטר סיטי תציע 40 (!) מיליון יורו עבור תיאגו סילבה.

* צ'לסי עלולה לספוג עונש נוסף מפיפ"א, אחרי שסנטוס תתלונן על התנהלות לא חוקית כשהציעה חוזה לחלוץ הצעיר ניימאר.

* חאבייר מסצ'ראנו מבהיר: "אין לי בעיה לשחק בליברפול, אני גאה בקבוצה ואין לי נגדה כלום. פשוט אמרתי להודג'סון שאני מעוניין לשחק במדינה כדי לעשות שינוי בחיים שלי".

* "ספורט" הספרדי טוען כי ברצלונה תנסה לעשות עסקת חליפין עם מנצ'סטר סיטי, ולשלוח את זלאטן איברהימוביץ' ולקבל תמורתו את רוביניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully