וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.8

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* קשר יובנטוס סבסטיאן ג'ובינקו בן ה-23 הצטרף לפארמה בהשאלה לעונה אחת, כשלקבוצה תהיה אופציה לרכוש מחצית מכרטיסו לאחריה.

* זניט סנט פטרסבורג ממשיכה להתחזק והודיעה כי החתימה את קשרה הוותיק של רובין קאזאן, סרגיי סמאק. השחקן בן ה-34 חתם על חוזה לשתי עונות וחצי בקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי. פרטי החוזה וההעברה טרם פורסמו.

* הבלם הארגנטינאי בן ה-19 אזקיאל מוניוז עזב את בוקה ג'וניורס וחתם על חוזה לחמש שנים בפאלרמו, למרות שבימים האחרונים עלו דיווחים שהוא יצטרף לפיורנטינה בהשאלה תמורת חמישה מיליון יורו. לפאלרמו, אגב, זה עלה שמונה מיליון יורו.

* גרנובל החתימה את המגן הלטון דוס רייס מסנט אטיין, שמצטרף בהעברה חופשית.

* בולטון החתימה את החלוץ הקרואטי, איבן קלאסניץ', שהצטרף בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בנאנט.

* קילמס, העולה החדשה לליגה הארגנטינאית הבכירה, שאלה מקנזס סיטי את הקשר סנטיאגו הירסיג וקבעה שיא העברות חדש, שכן הוא השחקן ה-19 שהיא צירפה במהלך הפגרה!

* איגנסיו פיאטי, קשרה המוכשר של אינדפנדיינטה, חתם על חוזה לארבע שנים בלצ'ה האיטלקית.

* המגן הימני אדריאן גונזאלס, ששוחרר לאחרונה מסאו פאולו, חזר לארגנטינה וחתם לעונה אחת בארסנאל.

* בנפילד צירפה בהשאלה לעונה אחת את אמיליו סלאז'ה, חלוצה בן ה-23 של רוסאריו סנטרל.

שמועות

* דיווחים באנגליה טוענים כי ווסטהאם שוקלת לצרף בינואר את גילי ורמוט, קשר הפועל ת"א. גם המנג'ר אברהם גרנט התרשם מכושרו של הקשר הישראלי, ועל פי הדיווח הפטישים עשויים לשלם כ-5 מיליון ליש"ט עבור ורמוט.

* סבסטיאן ג'יובינקו, הכישרון הצעיר של יובנטוס, צפוי לעבור היום לפארמה בבעלות משותפת לשני המועדונים.

* טיאגו במסר מדאיג לאוהדי מילאן: "מאוד מחמיאה לי ההתעניינות של ריאל מדריד בי".

* מגנה הברזילאי הבינלאומי של ליון, מישל בסטוס, מחוזר על ידי מיאן, אינטר ויבה, וגילה: "בינתיים אני לא יודע מה יהיה, נחכה. מילאן אמרה לי שאני יקר מדי".

* מאמנה של יובנטוס, לואיג'י דל נרי, מבהיר שויצ'נזה יאקווינטה ופליפה מלו לא מועמדים למכירה. "אני בונה עליהם", אמר. "הם לא למכירה ואני ממתין שהם יתגברו מפציעה. שניהם שחקני מפתח בקבוצה".

* המנהל הספורטיבי של פאלרמו, וולטר סבאטיני, סיפר שהוא נמצא במגעים רשמיים עם ליברפול ומעוניין להחתים את הקשר הברזילאי לוקאס, שהשווי שלו הוא כעשרה מיליון יורו, אבל ייתכן שיעבור תמורת 6-7 מיליון יורו.

* מאמן סנדרלנד, סטיב ברוס, סיפר לתקשורת הבריטית שהוא נמצא במגעים עם מנצ'סטר סיטי במטרה להשאיל את השוער ג'ו הארט. ההחלטה של הסיטיזנס בעניין אמורה להתקבל בימים הקרובים.

* אפולון לימאסול קרובה להחתים את החלוץ הספרדי, פרננדו מוריינטס, שלאחרונה שוחרר ממארסיי.

* 'דיילי סטאר' מדווח שהמשא ומתן לצירופו של מריו באלוטלי למנצ'סטר סיטי הופסק, לאחר שחלוץ אינטר דרש שכר של 180 אלף ליש"ט בשבוע.

* במידה ואכן העסקה לא תצא אל הפועל, במנצ'סטר סיטי מתכננים לפנות לדייגו פורלאן מאתלטיקו מדריד, כך מדווח 'מונדו דפורטיבו'.

* 'דיילי מירור' מפרסם שרוי הודג'סון, מאמן ליברפול, סיפר שהוא קרוב להחתים את הקשר הדני כריסטיאן פולסן. אם זה יקרה, זו תהיה ההעברה הראשונה המשמעותית של הרדס הקיץ. פרט לכך, צירופו של פולסן תסלול את שחרורו של חאבייר מסצ'ראנו. גם מתיו פלאמיני, שחקנה של מילאן, נמצא על הכוונת של ליברפול ועשוי להצטרף במידה ומסצ'ראנו יעזוב.

* בארסנל נערכים ליום שאחרי עזיבתו האפשרית של ססק פברגאס, וארסן ונגר ממשיך להתעניין במיקל ארטטה, שחקנה של אברטון.

* זניט סנט פטרסבורג שוקלת להציע 21 מיליון ליש"ט כדי להחזיר לרוסיה את המגן השמאלי יורי ז'ירקוב, ששיחק בצסק"א מוסקבה עד 2009, כך מפרסם 'דיילי מייל'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully