וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.8

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בנפיקה רכשה מריאל מדריד את החלוץ רודריגו תמורת שישה מיליון יורו, כשהבלאנקוס כוללים בעסקה סעיף לפיו הם יוכלו לקנות אותו בחזרה ב-12 מיליון בקיץ הבא. רודריגו בן ה-19, שחתם בענקית הפורטוגלית לחמש שנים, היה אחד מכוכביה של נבחרת הנוער של ספרד, שהפסידה לצרפת בגמר אליפות אירופה בסוף השבוע.

* ליברפול החתימה אמש מחדש את המגן השמאלי פאביו אורליו. הברזילאי בן ה-30 סיים את חוזהו לפני כחודשיים וחיפש קבוצה חדשה, אך רוי הודג'סון ביקש להחזירו לקבוצה והוא חתם על חוזה לשנתיים.

* בורסאספור, השלימה את החתמתו של חלוץ אינדפנדיינטה, לאונל נונייז. השחקן בן ה-25 הגיע לקבוצה בהשאלה והפך לארגנטינאי הרביעי של אלופת טורקיה.

* מיינץ החתימה את החלוץ הגרמני-טוניסאי סמי אלאגווי, 24, שהגיע אליה מפורת' מהבונדסליגה השנייה. אלאגווי כבש 27 שערי ליגה בשנתיים האחרונות בליגה המשנה בגרמניה.

* האנובר הגרמנית השלימה את רכישת הקשר קרליטוס מאלופת שוויץ באזל. השחקן בן ה-27 חתם לשנתיים בקבוצה הגרמנית.

שמועות

* "בילד" הגרמני מפרסם ראיון עם מסוט אוזיל: "יש לי חוזה בוורדר ברמן. מה יקרה אחרי זה, אי אפשר לדעת. אני מאמין בכנות. אף פעם לא הארכתי חוזה כדי לבטל אותו. תמיד כיבדתי את ההתחייבויות שלי".

* "דיילי סטאר" מדווח שווסטהאם ואברהם גרנט חזרו לאופציית איגביני יעקובו, אם כי הפטישים יצטרכו להציע לאברטון לפחות 9 מיליון ליש"ט עבורו.

* על פי דיווחים באיטליה, מילאן ויובנטוס שוקלות את אופציית רכישתו של קשר סמפדוריה, אנדראה פולי (20). תג המחיר של הקשר המרכזי נע סביב 15 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי נואשת למכור את החלוץ הפרגוואי רוקה סנטה קרוז, אך עשויה להסתפק בהשאלה שלו לאלופת צרפת, מארסיי. כך על פי "סאנדיי מירור".

* "ניוז אוף דה וורלד" טוען כי עמנואל אדביור בדרך החוצה ממנצ'סטר סיטי, והחלוץ הטוגולזי, שרק אשתקד הגיע לקבוצה תמורת 25 מיליון ליש"ט ומחזיק בשכר שבועי של 130 אלף ליש"ט, קיבל רשות לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. מילאן ויובנטוס הוזכרו כמועמדות לקלוט את השחקן.

* מנג'ר ארסנל ארסן ונגר מצפה שססק פברגאס יהיה גלוי איתו. "מבחינתי חשוב שססק יחזור מהחופשה שלו ויפתח את הכל. מבחינתי, אין לי יותר מה להוסיף. בחודשים האחרונים הסיפור הזה הקשה לנו מאוד על החיים".

* מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי טוען שבקהאם לא יחזור לקדנציה שלישית במילאנו, ודי מספיד את הקריירה של הכוכב בן ה-35: "אני לא חושב שהוא יחזור. הוא מתאושש מפציעה רצינית, ובגילו זה כבר יהיה קשה מאוד".

* בנפיקה ליסבון מעוניינת לרכוש או לשאול את רוביניו מהסיטי. המחיר הגבוה מרתיע את הפורטוגלים, אך סיטי מוכנה להתפשר ותדרוש כתמורה מבנפיקה את דייויד לואיז.

* דייגו פורלאן מבהיר: "אני מאוד מרוצה באתלטיקו מדריד, נותרו לי עוד שלוש שנים בחוזה, ואני בטוח נשאר בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully