וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מאמן סלטיק ניל לנון אישר כי הקבוצה צירפה את חלוץ סקאנת'ורפ, גארי הופר, תמורת 2.5 מיליון ליש"ט, והשחקן יעמוד לרשות הקבוצה הסקוטית במשחק מוקדמות ליגת האלופות מול בראגה. כזכור, אמש מגן נבחרת מקסיקו, אפריין חוארז (22), חתם רשמית לארבע שנים בסלטיק.

* בולטון השלימה את העברתו של מרכוס אלונסו, מגינה השמאלי בן ה-19 של ריאל מדריד, שחתם לשלוש עונות.

שמועות

* התקשורת האיטלקית מדווחת כי אינטר וריאל מדריד סיכמו את העברת מייקון לשורות סגנית אלופת ספרד תמורת 28 מיליון יורו. השחקן צפוי להרוויח 7 מיליון יורו בארבע עונות, טרם הושג סיכום סופי בין ריאל לשחקן.

* חאבייר מסצ'ראנו הודיע לרוי הודג'סון: "אני עוזב את ליברפול". ההערכה היא שהארגנטינאי ישוב לשתף פעולה עם רפא בניטז באינטר, כשגם ברצלונה מועמדת לצרפו. סולי מונטארי עשוי לעבור מהאלופה האיטלרית לאנפילד כחלק מהעסקה.

* מריו באלוטלי דחה הצעה משופרת ממנצ'סטר יונייטד על מנת לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר רוברטו מנצ'יני במנצ'סטר סיטי. גורם בסיטי אמר ל-BBC: "אנחנו מקווים להשלים בקרוב את העסקה".

* מנצ'סטר סיטי תציע את שון רייט פיליפס לאסטון וילה כחלק מעסקת העברת ג'יימס מילנר לשורות התכולים.

* התקשורת באיטליה טוענת כי אחרי השחרור הצפוי של מייקון ובאלוטלי, לבניטז הוקצבו כ-150 מיליון יורו לרכש הקיץ. בין המועמדים ברשימת הרכש: סרחיו אגוארו, דירק קויט, דייגו פורלאן ובסטיאן שווינשטייגר.

* טוטנהאם מוכנה להשקיע 30 מיליון יורו בחלוץ אייאקס ונבחרת אורוגוואי לואיס סוארז גם קרייג בלאמי ומיקה ריצ'ארדס על הכוונת של הראי רדנאפ, שמתכונן להופעה בליגת האלופות.

* דרסטון דרנתה ההולנדי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני עובר לליברפול", אך בהמשך הבהירו נציגיו כי מדובר בחשבון פייסבוק מזויף. עוד בליברפול: מגן מקסיקו קרלוס סלסידו עשוי לעבור לקבוצה מאיינדהובן.

* הנהלת הפרמיירליג מפקחת על מעברו של הקשר הברזילאי של בנפיקה, ראמירס, לצ'לסי, כשבהעברת הבעלות מעורבים גורמים מפוקפקים, כמו גם הסוכן המושמץ קיה ג'ורבצ'יאן.

* "קוריירו דלו ספורט" האיטלקי טוען כי ראשי מילאן כבר יצרו קשר עם מאמדו דיארה, קשר ריאל מדריד.

* התקשורת הרוסית מדווחת כי מילוש קראסיץ', כוכב נבחרת סרביה, צפוי להשלים את המעבר שלו ליובנטוס מצסק"א מוסקבה עוד לפני סוף השבוע תמורת כ-15 עד 17 מיליון יורו.

* "לה פריזיאן" מדווח שפנרבחצ'ה שידרגה את הצעתה לראן עבור החלוץ הגנאי אסמואה גיאן, עליו היא מציעה כעת לצרפתים 16 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שסול קמפבל, שנמצא בניוקאסל לבדיקות רפואיות, יחתום רשמית במגפייז ביממה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully