וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אנדראה רנוקיה חתם לחמש שנים באינטר, אבל בעונה הבאה ישחק הבלם בגנואה. רנוקיה היה שייך לגנואה, אבל הושאל בשנתיים האחרונות לבארי.

* דני ווילסון, מגינה בן ה-18 של ריינג'רס, עבר את הבדיקות הרפואיות בליברפול וחתם לשלוש שנים, אחרי שהאדומים שילמו תמורתו 5 מיליון ליש"ט.

* פנרבחצ'ה החתימה את הקשר חלוץ של נאנסי, איסיאר דיה, על חוזה לארבע שנים. הסנגלי הבינלאומי שיחק בארבע העונות האחרונות בנאנסי ואת הקריירה החל באמיין.

* מאסימו אודו חתם על הארכת חוזה במילאן עד 2012. כעת הרוסונרי ינסו לצרף את לואיס פביאנו.

* הקשר הארגנטינאי אלחנדרו גומז עבר מסאן לורנצו לקטאניה האיטלקית.

* הייקו ווסטרמן הגרמני, מגן שאלקה בעונה האחרונה, השלים באופן רשמי את מעברו להמבורג תמורת 7.5 מיליון יורו.

* מרקוס ברג השבדי, חלוץ המבורג, הושאל לפ.ס.וו איינדהובן אחרי מו"מ ארוך.

* שחטאר דונייצק השלימה את החתמתו של אדוארדו, עליו שילמה הקבוצה האוקראינית לארסנל שבעה וחצי מיליון ליש"ט.

שמועות

* אחרי ששטוטגארט הודתה כי היא קיבלה הצעה רשמית מריאל מדריד על סמי חדירה, התקשורת הספרדית טוענת כי הבלאנקוס מעוניינים גם בקשר הברזילאי של יובנטוס, פליפה מלו.

* "מארקה" מפרסם שריאל מדריד הציבה אולטימטום לאינטר ומייקון. "הצענו 22 מיליון יורו על השחקן, וזוהי ההצעה האחרונה שלנו", אמר מקור בבלאנקוס.

* דקו הפורטוגלי/ברזילאי מצהיר: "עברו 13 שנה מאז שיחקתי בברזיל, עכשיו אני רוצה לחזור לשחק שם ולזכות בתואר".

* מרטין קאסרס, מגן נבחרת אורוגוואי המצוין, מסיים את ההשאלה שלו מברצלונה ליובנטוס, ועתה הוא על הכוונת של באיירן מינכן.

* באינטר מעוניינים לצרף את הקשר האיטלקי אנטוניו קנדרבה, ששייך לאודינזה ושיחק בהשאלה בליבורנו ויובנטוס בעונה שעברה.

* מילוש קרסיץ', שהבין שהוא כנראה לא יעבור ליובנטוס, צריך לשקול כעת אופציות נוספות להמשך הקריירה אחרי צסק"א מוסקבה, כאשר פנרבחצ'ה ומנצ'סטר סיטי מגלות בו עניין.

* חלוץ טוטנהאם, רומן פאבליוצ'נקו, שוקל לעבור לפורטוגל לשחק בספורטינג ליסבון בהשאלה לעונה אחת. המועדונים כבר סיכמו לחלק ביניהן את תשלום שכרו של החלוץ, אך כל מה שנותר כעת היא הסכמתו של פאבליוצ'נקו לעבור.

* ב"סאן" מדווח היום כי ראול נמצא על הכוונת של טוטנהאם וניוקאסל. סוכנו של השחקן הבהיר כי יש לא מעט קבוצות שמעוניינות בו, אך מי שצריכה לקבל החלטה בעניין היא ריאל מדריד.

* בצ'לסי מכחישים במרץ רב את השמועות לפיהן החלוץ דידייה דרוגבה בדרך לעבור למנצ'סטר סיטי. "זה לא רלוונטי", אמר דובר הדאבליסטית האנגלית. "דרוגבה לא עומד למכירה".

* ביוון מדווחים שאולימפיאקוס הציעה חוזה לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת לקשר ליברפול, אלברט ריירה, שישתכר שני מיליון יורו בעונה. ליברפול כבר הסכימה לעסקה, שאמורה להכניס לקופתה 17 מיליון יורו.

* שלושה מועדוני צמרת, באיירן מינכן, אינטר וריאל מדריד, עוקבות אחר המגן/קשר הימני של נבחרת קרואטיה ושחטאר דונייצק, דריו סרנה בן ה-28.

* יובנטוס מצטרפת למירוץ אחר שחקנה של אינטר, ניקולס בורדיסו, אחרי שרומא כבר מנסה לצרף אותו. הנראזורי דרשו עבור השחקן עשרה מיליון יורו, בעוד הג'ילארוסי הסכימו לשלם עליו שישה בלבד. מתברר כי יובה מתכוונת להציע עבור בורדיסו שמונה מיליון יורו, מה שאולי יסלול את דרכו לגברת הזקנה.

* לאחר שהאפשרות לרכוש את ג'יימס מילנר מאסטון וילה נפלה, "דיילי מירור" מדווח כי מנצ'סטר סיטי בשיחות עם ראמירס, קשר בנפיקה ונבחרת ברזיל, ומציעה עבורו 30 מיליון יורו.

* במארסיי הופתעו מהעובדה שסוכנו של גוטי הכריז כי הוא מועמד להצטרף לאלופה הצרפתית והודיעו: "הוא לא מה שאנחנו מחפשים, לא מבחינה כספית ולא מבחינה מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully