וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אינטרנסיונאל הברזילאית החתימה את הבלם המבטיח דלטון (20), שחקן הנבחרת הצעירה של ברזיל. דלטון תבע את קבוצתו הקודמת, פלומיננזה, על הלנת שכר, זכה בתביעה ושוחרר לאינטר.

* אחרי לא מעט עיכובים, סטפן דלמא השלים את המעבר מסושו לראן. הקשר בן ה-31 חתם לשנתיים, כשסושו אמורה לקבל תמורתו 1.5 מיליון יורו.

* בולון שירדה לליגה השנייה בצרפת, השאילה את הקשר אלכסנדר קובילייה, לברסט, שעשתה את הדרך ההפוכה. לקבוצה הקטנה מצפון-מערב צרפת, שעלתה לליגה הבכירה לראשונה מאז 1991, תהיה אופציה לרכוש את הקשר בן ה-24 בסוף העונה.

* עוד שחקן של בולון, ביו אדפמי, לשעבר בהפועל ירושלים והפועל תל אביב, עבר לסקודה קסאנטי היוונית.

* הקשר הסרבי דיאן מילובאנוביץ', שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, הושאל לעונה אחת מלאנס הצרפתית לכוכב האדום בלגרד.

* איבן בורגלו, חלוצה הארגנטינאי של דפורטיבו קיטו מאקוואדור, חזר לקבוצת נעוריו ניואל'ס אולד בויס.

* קילמס, שעלתה לליגה הראשונה בארגנטינה, התחזקה בשני שחקנים חדשים: הבלם סבסטיאן מרטינז, שהגיע אליה מגודוי קרוז והקשר לאנדרו קורונל, שהושאל מולז סארספילד.

* הברזילאי הצעיר דנילו (20), עבר מאייאקס לסטנדרד ליאז'. החלוץ ששימש בעונה שעברה כקפטן קבוצת המילואים של אייאקס, הוא בנו של החלוץ וומברטו, שבעצמו שיחק בעבר באייאקס ובסטנדרד, ושמבוגר מבנו ב-15 שנה בלבד.

שמועות

* ב"מארקה" הספרדי מדווח שריאל מדריד מאוד מעוניינת בנמניה וידיץ' ושהבלאנקוס שוקלים ברצינות להגיש למנצ'סטר יונייטד הצעה עבורו. ב"ניוז אוף דה וורלד" אף צירפו את שמו של פטריס אברה לרשימת הקניות של מוריניו. כמו כן, יש בכוונתה של ריאל להציע את הקשר ממאלי של הקבוצה, מאמדו דיארה, לעולה החדשה לפרמיירליג, ניוקאסל.

* על פי "הסאן" האנגלי, צ'לסי הגישה הצעה לליברפול הצעה מחודשת בגובה של 50 מיליון ליש"ט על פרננדו טורס, וזאת אחרי שהצעה קודמת על סך 30 מיליון, נדחתה.

* וויליאם גאלאס ומיקאל סילבסטרה, שסיימו את חוזיהם בארסנל, עדיין לא חתמו בקבוצות חדשות ובוחנים הצעות שונות. שמו של גאלאס קושר בימים האחרונים לפנאתינייקוס ויובנטוס ואילו לסילבסטרה הצעה ממלאגה הספרדית.

* יו"ר פלמנגו הברזילאית רוצה את רונאלדיניו, אמר לעיתון 'או גלובו': "אנחנו רוצים להחתימו ואנחנו יוכלים לעמוד בדרישות השכר שלו. אלא שמילאן לא מוכנה למכור אותו, לכן אנחנו שוב ננסה להביא אותו בינואר". העיתון האיטלקי "קוריירה דלו ספורט" דיווח היום כי מילאן תסכים למכור את רונאלדיניו תמורת 10 מיליון יורו, ולא סנט פחות.

* סבסטיאן ג'ובינקו עדיין לא יודע מה אם ימשיך ביובנטוס, כשבינתיים גם פארמה הצטרפה לרודפות אחריו, ביניהן גם פאלרמו ומארסיי הצרפתית. על פי הדיווחים, פארמה הגישה הצעה של 3.5 מיליון יורו עבור הקשר.

* העיתון הברזילאי "לאונץ'" מדווח כי דייגו פורלאן התחייב בפני אתלטיקו מדריד כי יישאר בקבוצה. "יש לי שלוש שנים נוספות בחוזה, אני שמח ואני מתכוון להשיאר", צוטט החלוץ האורוגוואי שזכה בפרס כדור הזהב בעקבות יכולתו המצוינת במונדיאל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully