וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אדינסון קבאני בן ה-23 עבר בהשאלה מפארלמו לנאפולי. האחרונה תוכל לרכוש את החלוץ בקיץ הבא תמורת 16 מיליון יורו.

* המגן/קשר הימני של נבחרת מקסיקו וקבוצת פומאס, אפריין חוארז, חתם בסלטיק.

* המגן אנדראה ראג'י הושאל מפאלרמו לבארי לעונה אחת, אחרי שבעונה הקודמת שיחק כמושאל בבולוניה.

* פיורנטינה השלימה את מעברו של שוער נבחרת פולין ארתור בורוץ. בורוץ בן ה-30 חתם לשנתיים אחרי שעזב את סלטיק הסקוטית, ויתחרה על האפודה הראשונה עם סבסטיאן פריי.

* העולה החדשה לסרייה A צ'זנה הודיעה כי היא החתימה את בלם נבחרת יפן, יוטו נגאטומו. לבלם, שמגיע מ-פ.צ. טוקיו, יש 30 הופעות בינלאומיות.

* ביאג'יו פגאנו, קשרה של רג'ינה, עובר לליבורנו ואמור להצטרף אליה בימים הקרובים. פגאנו החל את הקריירה שלו באטלאנטה ובשנה שעברה ערך 11 הופעות ברג'ינה.

* פדרו לאון, קשרה של חטאפה בעונה שעברה, סיכם את תנאיו בריאל מדריד ויחתום בימים הקרובים על חוזהו לאחר שכל פרטי העסקה אושרו על ידי הצדדים. לאון יחתום על חוזה לשש שנים בסנטיאגו ברנבאו ויעבור ביום שישי בדיקות רפואיות.

* קשר נבחרת פרגוואי, ג'ונתן סנטאנה, 28, עזב את וולפסבורג וחתם לשנתיים בקייסריספור הטורקית. הקשר, יליד ארגנטינה, רשם 41 הופעות במדי הזאבים מאז הגיע אליהם ב-2006 ולפני שנה הושאל לסן לורנצו.

* הקשר-חלוץ הצרפתי, אוליבייה תומר, 30, חתם במדי העולה החדשה לליגה הספרדית הבכירה, הרקולס אליקנטה. תומר שיחק בחודשים האחרונים בלה מאן, אבל שוחרר אחרי ירידתה של הקבוצה לליגה הצרפתית השנייה.

* השוער עלי אל חבסי הושאל לעונה אחת מבולטון לוויגאן אתלטיק. "אנחנו צריכים תחרות על כל עמדה בהרכב ועלי יספק אותה", אמר המאמן רוברטו מרטינז.

* הקשר האחורי גיז'רמו פריירה התאחד עם רמון דיאז שאימן אותו בריבר פלייט, וחתם לשנתיים בסן לורנצו.

* המגן פאבלו פונטאנלו, ששיחק בעבר בטיגרה, חזר לארגנטינה אחרי תקופה קצרה בפארמה וחתם בחמינסיה לה פלטה.

שמועות

* ב'מארקה' פורסם שריאל מדריד תשלים בקרוב את החתמתו של סמי חדירה משטוטגארט, אחרי המונדיאל המצוין שעבר על הקשר על הקשר הגרמני. על פי אותו דיווח, קבוצתו הגרמנית אמורה לקבל עשרה מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי עשויה למכור את קרייג בלאמי בעקבות החתמתו של דויד סילבה. ב"גארדיאן" דווח כי המאמן רוברטו מאנצ'יני סבור כי לוולשי בן ה-31 אין מקום בהרכב הקבוצה, והיחסים בין השניים היו מעורערים בעונה שעברה לאחר שבלאמי ביקר את מאנצ'יני.

* אייאקס אישרה כי באיירן מינכן פנתה רשמית בבקשה להעביר לשורותיה את המגן גרגורי ואן דר ווייל, ששיחק בנבחרת הולנד במונדיאל 2010. מספר מועדונים באנגליה מעוניינים בשחקן בן ה-22 אולם באיירן הייתה הראשונה שפנתה רשמית. "אנחנו בוחנים את הנעשה ונדבר על כך עם המאמן", אמר יו"ר באיירן קרל-היינץ רומניגה.

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני הודה כי קבוצתו מעוניינת לצרף את חלוץ נבחרת גרמניה לוקאס פודולסקי: "הוא יגיע בתנאי אחד, אם הונטלאר יימכר לפרמיירליג". לפי הדיווחים באנגליה ובאיטליה, אסטון וילה וטוטנהאם מעוניינות בחלוץ ההולנדי.

* מאמן ליברפול החדש, רוי הודג'סון, יטוס ביממה הקרובה לספרד על מנת להיפגש עם פרננדו טורס ויבקש ממנו הבהרות אם ברצונו להישאר בקבוצה או לעזוב. יונייטד, סיטי וצ'לסי מוזכרות כמתעניינות סדרתיות בשחקן.

* "אס" הספרדי טוען כי קשר גרמניה ובאיירן מינכן, בסטיאן שוונשטייגר, מעוניין לעבור לריאל מדריד והורה לסוכנו לברר מה הקבוצה מוכנה להציע לו. "ובכן, זה לא שאני נשוי לבאיירן", הגיב הקשר לדיווח. על פי הדיווחים בתקשורת האיטלקית, מי שעשוי להחליף אותו בקישור של באיירן מינכן הוא ריקרדו מונטוליבו, קשר פיורנטינה ונבחרת איטליה.

* מילוש קראסיץ', כוכב נבחרת סרביה, מצהיר כי הוא רוצה לעבור ליובנטוס, לא למנצ'סטר סיטי. הבעיה: הגברת הזקנה עדיין לא סיכמה עם קבוצתו צסק"א מוסקבה על המעבר שלו. יובה מציע 14 מיליון יורו, סיטי כבר הציעה 18.

* המעבר של מאורו קאמורנסי לאולימפיאקוס עשוי להתבטל. היוונים כבר הציעו לאיטלקי 2 מיליון יורו לעונה, אך עלולים לחזור בהם מהסיכום עם השחקן בן ה-34.

* מאמן ווסט ברומיץ' רוברטו די מתיאו הצהיר כי הוא מעוניין בחלוץ ליברפול דויד נ'גוג, ששיחק בעונה שעברה 37 משחקים במדי האדומים והבקיע שמונה שערים. "הוא שחקן שאנחנו רוצים", אמר די מתיאו, שממתין לדעת האם ליברפול תסכים להשאילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully