וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* הבלם ההולנדי יוס הויבלד השלים את המעבר מא.י.ק סולנה השבדית לסלטיק, ששילמה עבורו כ-2.2 מיליון יורו. הבלם התמיר חתם בשורות הבויס לשלוש וחצי שנים.

* ניס הצרפתית, שסובלת יותר מכל קבוצה אחרת באירופה מאליפות אפריקה אליה היא שלחה שמונה נציגים, הודיעה היום (שני) על החתמתו של בלם סן לורנצו, רנאטו סיבלי. הארגנטינאי בן ה-26 היה שחקנה של מארסיי מאז 2005/6 ועד הקיץ האחרון, חזר לארגנטינה, אבל כעת צפוי לחזור לריביירה הצרפתית.

* אלופת הולנד. אלקמאר, השאילה את הקשר קיס לויקס לדן האג עד סיום העונה.

* בירמינגהאם סיטי החתימה את הצרפתי הכשרוני, אדי גנאהור, שהגיע אליה ממנצ'סטר סיטי. הקשר ההגנתי בן ה-16 היה מבוקש גם בליל, פ.ס.ז', ראן, לאנס, מונאקו ונאנט הצרפתיות וכן בסלטיק הסקוטית.

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, נאפולי השאפתנית מעוניינת להחתים את קשר אודינזה, גאיטנו ד'אגוסטינו והיא תציע עבורו כ-5.5 מיליון יורו וחצי מכרטיס השחקן של לוקה צ'יגאריני, שיעשה את הדרך ההפוכה. ד'אגוסטינו היה אחד מהשחקנים הבולטים בסרייה A בעונה שעברה והוזכר אז כמועמד ליובנטוס וריאל מדריד.

* ב"דיילי סטאר" האנגלי דווח אמש שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת לרכוש את קשר ריאל מדריד, ממאדו דיארה, שמעמדו במדי הבלאנקוס נחלש מאוד אחרי החתמתם בשנה האחרונה של לסאנה דיארה וצ'אבי אלונסו. לקשר נבחרת מאלי חוזה עד יוני 2011 בסנטיאגו ברנבאו.

* על פי דיווחים בכלי תקשורת שונים באנגליה, צ'לסי מעוניינת להחתים את חלוץ שאלקה, קווין קוראני, ולהקדים את סנדרלנד במירוץ על שירותיו. קוראני מסיים את חוזהו בסוף השנה ולכן לא צפוי לעלות יותר מסכום שינוע סביב 3.5 מיליון ליש"ט. כרגע נראה שהדרישות הכספיות שלו גבוהות מדי עבור סנדרלנד וגם בירמינגהאם, שהוזכרו כמעוניינות בשירותיו. החלוץ גם שוקל הצעה משאלקה להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully