וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.7

מתכוננים לעונת 2009/10: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* צ'לסי אישרה כי קשרה ג'ון אובי מיקל האריך את חוזהו בשורותיה בחמש שנים. השחקן בן ה-22 אמר: "היה קל להתחייב, כי אני שמח במועדון, והעתיד שלי עם המאמן אנצ'לוטי יהיה טוב, יש בינינו כבר עכשיו תקשורת טובה".

* טים בורובסקי חזר לורדר ברמן אחרי שנה אחת בלבד בבאיירן מינכן. הקשר בן ה-29 כבר שיחק בברמן בשנים 2001-2008 וסכום העברה נע סביב 5 מיליון יורו.

* טוטנהאם החתימה את שני שחקני שפילד יונייטד בעונה החולפת, קייל נאוטון וקייל ווקר הצעירים.

* סמפדוריה ואודינזה ערכו טרייד לאחר שפרננדו טיסונה עבר לסמפ וג'ונתן רוסיני עשה את הדרך ההפוכה. שתי האיטלקיות חולקות כעת בצורה שווה את כרטיסי השחקן של כל אחד מהשחקנים.

* מטאליסט חארקוב האוקראינית החתימה את החלוץ הברזילאי לימה. קבוצתו הקודמת, אבאי, קיבלה עבורו כמיליון יורו.

* קשר נבחרת שוויץ, קסאבייה מרגרייז, עבר רשמית מאוסאסונה לפ.צ ציריך. מרגרייז בן ה-25 היה מושאל לאלופת שוויץ בחצי השנה האחרונה והמעבר הפך לסופי אחרי שציריך שילמה לקבוצה מפמפלונה 400 אלף יורו.

* באופן רשמי נחתמה עסקת העברתו של גארי מדל, קשר נבחרת צי'לה וקבוצת אוניבסידאד קתוליקה בעונה החולפת לבוקה ג'וניורס. מדל זכה לכינויים 'גאטוסו צ'ילאני' ו'פיטבול'.

* מיינץ הגרמנית החתימה לשנתיים את הקשר האוסטרי, אנדראס איבנשיץ, ששיחק בפנאתינייקוס.

* סוון גוראן אריקסון מונה באופן רשמי למאמנה של נוטס קאונטי. מי שהיה מאמנה של נבחרת אנגליה ומכסיקו יורד בכך לליגה הרביעית בחשיבותה באנגליה.

* מוריסי רמאליו מונה למאמנה של פלמייראס. רמאליו פוטר לפני כחודש מסאו פאולו, למרות שזכה איתה בשלוש אליפויות ברזיל רצופות, לאחר שנחל חוסר הצלחה בליברטדורס.

* אריאל קפארו-רוסו, ששימש כעוזר מאמן ברוסאריו הארגנטינאית, מונה למאמן הקבוצה ויחליף את מיגואל אנגל רוסו שעזב. קפארו-רוסו שימש בעבר כמגנה של הקבוצה ושיחק בה בין 1981 ל-1993.

שמועות

* בשעה שהמשא ומתן בין מילאן לסביליה על העברת לואיס פביאנו ממשיך להיות תקוע, מדווח "טוטוספורט" שהרוסונרי עשויים לפנות לניקלס בנטנר, החלוץ הדני של ארסנל.

* על פי "טיימס", דידייה דרוגבה סיכם עם צ'לסי על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות תמורת 120 אלף ליש"ט בשבוע, והחתימה הסופית צפויה בהמשך השבוע.

* "דיילי אקספרס" טוען שמנצ'סטר סיטי מתכננת להציע לליברפול 35 מיליון ליש"ט תמורת צ'אבי אלונסו ולנסות להקדים את ריאל מדריד במירוץ אחרי הקשר הבאסקי הנהדר.

* עיתון גרמני מפרסם כי טוטנהאם מנסה להחתים את לוקה טוני מבאיירן מינכן.

* בינתיים ממשיכה סיטי לנסות להיפטר מעודף החלוצים המוגזם שלה, ועל פי "דיילי מייל" עתיד מרטין פטרוב לעבור לטוטנהאם, בעוד שצ'אד אוונס הצעיר צפוי לעזוב לשפילד יונייטד.

* "טוטוספורט" מפרסם כי מרטין קאסרס הסכים לעבור ליובנטוס והגיע להסכם עם הגברת הזקנה כאשר ייתכן והוא יושאל מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully