וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "צריך זמן כדי לדעת איך יוצאים מזה"

מאמן הנבחרת סיכם את תצוגת הנפל בטורניר אחרי התבוסה ליוון. גרין: "מבחינתי להיות באליפות אירופה זה הישג גדול"

מערכת וואלה!

צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: רן צימט

טורניר הבלהות של נבחרת ישראל ביורובאסקט בפולין הסתיים הערב (רביעי) עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם 106:80 ליוון, ששלח את הנבחרת הביתה ללא ניצחון אחד לרפואה ועם הרבה חומר למחשבה. המשחק, שהיה חסר משמעות גם עבור היוונים, ברח מהידיים של ישראל מהר מאוד ולמרות פערי האיכויות הברורים בין הנבחרות, התוצאה הסופית רק הוסיפה להשפלה הישראלית בטורניר.

"בשבילנו זו הייתה אליפות רעה", אמר צביקה שרף בסיום. "אנחנו צריכים זמן כדי לדעת איך אנחנו יוצאים מזה. זה היה משחק לפרוטוקול בשבילנו ואני רוצה לברך את יוון על ההעפלה. אני מעודד אותם מעכשיו כדי שיעשו את התוצאה הטובה ביותר. יש להם את ההגנה הטובה ביותר באליפות".

"ידעתי שזאת אליפות קשה", המשיך שרף. "אבל ציפיתי ליכולת יותר טוב מאתנו. המשחק אתמול היה כמו אגרוף לפנים, והיום ראינו את ההשפעה של המשחק של אתמול. חשבתי שנוכל לעבור את הבית הראשון ונוכל להתמודד על ה-1-8. חבל, אבל זה מה שיש, אנחנו ספורטאים ואנחנו צריכים ללמוד גם לקבל תוצאות לא טובות. קשה לי מאוד מאז המשחק של אתמול, גם לי וגם לאנשי המשלחת ולכל מי שאכפת מהכדורסל. ניסע הביתה, ננוח קצת ונראה מה עושים".

על הביקורת שהוטחה בו ובנבחרת אמר שרף: "הכל שטויות והכל בתיאוריה, לא סיפקנו את הסחורה, לא נתנו את מה שהיינו צריכים לתת. היינו צריכים לתת אתמול את הפוש והאגרסיביות ולא נתנו אותם. אני לא רוצה להגיד כלום כי זה ישמע כתירוצים, נכשלנו, עשינו פאשלה. את מקדוניה היינו צריכים לנצח, וגם את קרואטיה. בשני המשחקים האלה ברגעי האמת, כשהיינו צריכים לספק את הסחורה, נכשלנו".

יניב גרין דחה אף הוא את הביקורת ואמר: "זאת הייתה אליפות פחות טובה שלנו, היו לנו אליפויות יותר טובות. לא הצלחנו להשיג ניצחונות. צריך לזכור שזה הישג גדול רק להעפיל לאליפות אירופה, כי יש נבחרות חזקות שלא הגיעו לפה. אני כל הזמן שומע 'כישלון, כישלון', וזה לא כישלון. מבחינתי להיות באליפות אירופה זה הישג גדול. הרגל שלי עוד כואבת, וזה הולך ומשתפר, היה לי חשוב לשחק הזה, כי אתמול לא יכולתי לעזור להם".

רביב לימונד, שהיה מהבודדים בנבחרת שהגיעו למשחק, אמר: "אני חושב שזה היה משחק מאכזב, הפסדנו בהפרש גדול לאחת הקבוצות הטובות באליפות. באליפות עצמה לא עשינו את מה שרצינו, אנחנו צריכים ללכת הביתה, ולחשוב לעתיד מה אנחנו צריכים לעשות".

קזאלאוסקאס: "היום לא היינו מרוכזים"

בצד היווני נראו לא מעט חיוכים, אחרי שהצליחו לשמור ללא קושי על מאזן נקי מהפסדים אחרי שלושה משחקים. המאמן הליטאי יונאס קזלאוסקס אמר: "אנחנו מרוצים מאיך שסיימנו את הסיבוב הראשון. אנחנו מגיעים במצב רוח טוב, אני חושב שבאנו רגועים, וזה עזר לנו בהתקפה, וגרע מאיתנו בהגנה. האליפות הזאת מראה שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, והכל תלוי במשחק המסוים. היום לא היינו מרוכזים, אבל לקראת הסיבוב הבא נבוא עם הגנה חזקה ונמשיך".

ניקוס זיסיס הוסיף: "אני חושב שזה היה משחק טוב בשבילנו, במיוחד במחצית השנייה. היינו רגועים בהגנה, אנחנו היינו במקום הראשון והם היו בחוץ. אנחנו מגיעים לסיבוב השני במצב רוח טוב. מעכשיו יהיה הרבה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully