וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד צירפה את קית' בוגאנס בטרייד עם בוסטון

הקבוצה של בלאט שלחה לסלטיקס בין היתר גם את מלקולם תומאס, בעסקה שמיועדת לפנות לה עוד מקום תחת תקרת השכר

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
הקאבס מתכננים עוד מהלכים. דיוויד בלאט/רויטרס

קליבלנד מתמרקת כבר ימים ארוכים לקראת יום התקשורת החגיגי של הקאבס שייערך הערב (שישי), ויבליט כמובן את חזרתו המתוקשרת של לברון ג'יימס הביתה, יום לפני פתיחת מחנה האימונים של קבוצתו של דיוויד בלאט. רגע לפני פתיחת הפסטיבל התקשורתי, ביצעו הקאבס טרייד מעניין נוסף, שכמו רבים מאלו שביצע הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין הקיץ, גם הוא בוצע בעיקר מתוך שיקולי תקרת שכר.

קליבלנד שלחה לבוסטון את דוויט פאוול, ג'ון לוקאס השלישי, אריק מרפי ומלקולם תומאס, וקיבלה בתמורה את קית' בוגאנס ושתי בחירות סיבוב שני בדראפט, ב-2015 וב-2017. הסלטיקס מתכוונים להשאיר בשורותיהם את פאוול וככל הנראה לשחרר את לוקאס, מרפי ותומאס, שכזכור נחתך על ידי בלאט גם ממכבי תל אביב לפני שנתיים, בעוד שהקאבס היו מעוניינים בבוגאנס בשל חוזהו האטרקטיבי לשימוש בטריידים עתידיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב נפרדים. דיוויד בלאט ומלקולם תומאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוגאנס בן ה-34, גארד/פורוורד שהעמיד ממוצעים של 6.3 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק ב-11 שנותיו ב-NBA במהלכן נדד בין תשע קבוצות, מחזיק בחוזה לא מובטח לשנתיים, במסגרתו הוא מיועד להשתכר 5.3 מיליון דולר השנה ו-5.5 מיליון בשנה הבאה, כך שמיועד בפיתיון שמן יחסית לקבוצות המבקשות לקצץ בסך המשכורות שלהן, שמצטרף לחוזה הלא מובטח בסך 10.5 מיליון דולר של ברנדן הייווד לעונה הקרובה, שבעזרתם יוכלו הקאבס לפנות סכום משמעותי להחתמת שחקנים חופשיים בכירים גם בקיץ הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully