וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: דויד טרזגה חתם בפונה ההודית

החלוץ הצרפתי מגיע מניואל'ס אולד בויס לליגה ההודית החדשה שתיפתח בחודש אוקטובר. גם קפדווילה ופירס הצטרפו לליגה

דויד טרזגה שחקן ריבר פלייט. רויטרס
ימשיך ללהוט גם בגיל 36? טרזגה/רויטרס

דויד טרזגה אמנם בן 36, אבל גם אחרי שנה אחת כשחקן מושאל בניואל'ס אולד בויס, כנראה שלכוכב הצרפתי יש מחשבות אחרות: טרזגה, שזכור לחובבי הכדורגל בעיקר מתקופתו ביובנטוס שבשורותיה הוא שיחק 11 שנה, חתם היום (רביעי) בקבוצת פונה סיטי מהליגה ההודית הבכירה שהוקמה לאחרונה ותיפתח בחודש אוקטובר.

טרזגה, שהיה חלק מסגל נבחרת צרפת שזכה בגביע העולם ב-1998 והבקיע את שער הזהב באליפות אירופה בשנת 2000 נגד איטליה, מגיע אולי לתחנה האחרונה בקריירה שלו ויהיה השחקן השלישי שזוכה בגביע העולם שמצטרף לליגה החדשה אחרי שקדמו לו ז'ואן קפדווילה ורוברט פירס.

מי שמונה לתפקיד המאמן של הקבוצה הוא פרנקו קולומבה בן ה-59 שאימן בליגה האיטלקית, בין השאר בבולוניה, פארמה וליבורנו. מי שמחזיקה ב-15 אחוז מהבעלות של המועדון היא פיורנטינה, מה שמסביר את העובדה שכל הצוות המקצועי הוא איטלקי.

המנהל המקצועי של הקבוצה, גורב מודוול, אמר על החתמתו של טרזגה: "טרזגה יהיה השחקן החשוב שלנו. הוא יהיה חוד החנית שלנו, יבקיע שערים ובשאיפה גם יזכה באליפות עבורנו".

בין ההישגים הבולטים של טרזגה נמנות שתי אליפויות עם מונאקו (1996/7 ו-1999/2000) ושתי אליפויות עם יובנטוס (2001/2002 ו-2002/2003). בדיוק לפני שנה הצרפתי חתם בניואלס אולד בויס לעונה אחת שבשורותיה הוא הספיק לחגוג את שערו ה-300 בקריירה נגד קולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully