וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר חתם בנאנט: "זה מעבר טוב לכל הצדדים"

החלוץ הושאל עד תום העונה מהפועל תל אביב וקיבל את החולצה מספר 23 בקבוצה הצרפתית, שתוכל לרכוש אותו ב-400 אלף יורו ולהחתימו לשנתיים נוספות. הפועל: "המהלך היה הכרחי"

איתי שכטר שחקנה החדש של נאנט עם המנכ"ל פרנק קיטה. האתר הרשמי של נאנט, אתר רשמי
תחנה שלישית באירופה. איתי שכטר עם המנכ"ל פרנק קיטה/אתר רשמי, האתר הרשמי של נאנט

איתי שכטר הפך הערב (שישי) באופן רשמי לכדורגלן הישראלי הרביעי בליגה הצרפתית. החלוץ בן ה-26 חתם על חוזה עד סוף העונה בנאנט, אליה הגיע כמושאל מהפועל תל אביב. לקבוצה הצרפתית תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו מהאדומים בתום העונה תמורת 400 אלף יורו ולהחתימו לשנתיים נוספות. שכטר קיבל את החולצה מספר 23 אצל המדורגת שמינית בליג 1 וכבר נפגש (והצטלם) עם המנכ"ל פרנק קיטה, בנו של הבעלים ולדמאר קיטה.

נאנט תהיה הקבוצה השלישית בקריירה האירופית של שכטר בן ה-26. בקיץ 2011 נמכר החלוץ לקייזרסלאוטרן תמורת 2.5 מיליון יורו ואת העונה בגרמניה סיים עם שלושה שערים ב-23 הופעות וירידת ליגה. אשתקד בילה כמושאל בסוונסי במדיה כבש שער אחד ב-18 הופעות ליגה. בקיץ שב החלוץ להפועל תל אביב וחתם לחמש שנים, אך לא הצליח לגלות יכולת גבוהה למרות שכבש שבעה שערים בחצי עונה. נאנט, קבוצתו של המאמן מישל דל זרקריאן, עלתה לליג 1 ובחלוף 22 מחזורים מדורגת במקום השמיני עם 33 נקודות. שכטר יהיה הישראלי הרביעי בליג 1 אחרי עדן בן בסט (טולוז), מאור מליקסון (ולנסיין) ואלירן עטר (ריימס).

איתי שכטר שחקנה החדש של נאנט (במרכז) עם סוכנו אבי נמני (מימין). NIM Group Sport Management,
קיבל את החולצה מספר 23. איתי שכטר לצד סוכנו אבי נמני/NIM Group Sport Management

שכטר, שהמריא לצרפת עם נציגו אבי נמני, אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד על החתימה בנאנט ורוצה להודות לאנשים שהביאו אותי בשלב זה ובמצב הנוכחי. זה מעבר טוב לכל הצדדים ואני מאחל הצלחה להפועל תל אביב".

מהפועל תל אביב נמסר לאחר השלמת העסקה: "המועדון מאחל לשכטר בהצלחה ומודה לו על תרומתו הרבה לקבוצה, שתמיד תישאר הבית שלו כשישוב לישראל. לאור ההתחייבות להביא את המועדון לאיזון תקציבי ולהבראה כלכלית, שקלו בשבועות האחרונים חיים רמון ואנשי המועדון מספר אופציות ויוזמות שלא יצאו לפועל מסיבות שונות. המהלך הנ"ל יביא לצמצום הגרעון - עניין הכרחי להמשך תפקודה של הפועל תל אביב, עד למציאת קונה למועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully