וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פ.ס.ז': "לא נחתים את מסי. יש לנו גבולות"

נאסר אל חליפי דחה אפשרות שהפרעוש יגיע. אביו של ניימאר: "בארסה שילמה לי 10 מיליון יורו ב-2011. זה לא פשע"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
אוהדי בארסה יכולים להיות רגועים. מסי/AP

אוהדי ברצלונה יכולים להיות היום (רביעי) יותר רגועים: בפריס סן ז'רמן מבהירים כי אין שום סיכוי שליאונל מסי יגיע לשחק בקבוצה, לא כעת ולא בעתיד. ביום שבת דווח בל'אקיפ כי אביו של הכוכב, חורחה מסי, נפגש עם נשיא המועדון הצרפתי בדבר האפשרות שהפרעוש יגיע לקבוצה.

אלא שנאסר אל חליפי, האיש החזק במועדון, הבהיר שאין שום סיכוי שהוא יגיע: "מסי הוא שחקן פנטסטי. אני קורא בכל יום בעיתון שהוא יגיע לפריס סן ז'רמן. אם יש לכם את הכסף להביא אותו לפריס סן ז'רמן, תחתימו אותו על חוזה ותביאו אותו. האם יש סיכוי שהחלום על החתמת מסי יתגשם יום אחד? לא, פריס סן ז'רמן לא תחתים את מסי".

ולסיום אל חליפי גם שיגר מסר מרגיע לסגל שלו, ואמר: "אם לא היו לנו שום גבולות, היינו מחתימים את מסי. הוא לא יגיע לכאן מכיוון שיש לנו גבולות. אני שמח מהסגל הנוכחי שיש לנו. השחקנים הכי טובים כבר משחקים בפריס סן ז'רמן".

ניימאר ברצלונה חוגג שער. AP
"הם לא שילמו את הכסף לניימאר אלא לחברה שבבעלותי". ניימאר/AP

ובינתיים בברצלונה ממשיכים לעסוק בפרשת החוזה של ניימאר. כזכור, סביב ההחתמה של הברזילאי במועדון התגלו אי סדרים שהובילו להתפטרותו של הנשיא סנדרו רוסיי. אביו של ניימאר השיב לטענות במסיבת עיתונאים בברזיל, והסביר: "ברצלונה שילמה לי עשרה מיליון יורו ב-2011. זה לא פשע. הם לא שילמו את הכסף לניימאר אלא לחברה שבבעלותי. מה יש לי לעשות עם עשרה מיליון יורו? מה עשיתי עם העשרה מיליון? שמתי את זה בהשקעה כך שאם במקרה ניימאר ייפצע למשל, אני אוכל לשלם 40 מיליון יורו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully