וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מנפצים מיתוסים", בחיפה מבקרים את ההגנה

20.1.2014 / 23:00

מאמן באר שבע מאושר מהניצחון. ברדה: "מחובתנו להקיז דם". בנאדו: "לא נעים". בוקולי לשחקנים: "צריכים לקחת אחריות"

one

הפועל באר שבע מנפצת לא מעט מיתוסים העונה, והערב (שני) היא עשתה זאת שוב, כשניצחה את מכבי חיפה 1:3 בוסרמיל ורשמה ניצחון ביתי ראשון על הירוקים לראשונה מאז 2002. באר שבע נקלעה לפיגור מוקדם לאחר שער של אלון תורג'מן בדקה ה-11, אך פאיוביץ' (20), פלט (28) ודובב גבאי (54) הפכו את התוצאה וקירבו את באר שבע שוב למרחק שלוש נקודות ממכבי תל אביב. ומכבי חיפה? היא שוב לא מצליחה להתמודד עם כדורים נייחים.

הפועל באר שבע גברה 1:3 על מכבי חיפה

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עוד מיתוס שנופץ. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

אלישע לוי: "ניפצנו הרבה מיתוסים העונה"

"עשינו הרבה היסטוריות וניפצנו הרבה מיתוסים השנה", חגג בסיום מאמן באר שבע, אלישע לוי, שעדיין מסרב לצאת בהצהרות בנוגע למאבק על האליפות. "היה ערב נהדר, הקהל והשחקנים נתנו הצגה יוצאת מהכלל. גם מכבי חיפה שיחקה מצוין, אבל ידענו להגיב והיה משחק מרתק. אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה מאוד חזקה, אבל המדד מבחינתנו הוא לשמור על מה שאנחנו עושים עד עכשיו. אם נגיע לפלייאוף באותה עמדה, נוכל לדבר אחרת. הכי חשוב לשמור על פרופורציות ולהתקדם הלאה".

על ההצטיינות במצבים נייחים אמר לוי: "אנחנו מתרגלים מגוון של אפשרויות ושל שחקנים שיודעים לבעוט כדורים חופשיים".

לגבי גליינור פלט, שספג ביקורות וכבש הערב: "אמרתי מהתחלה שצריך סבלנות. זה לא הצד החזק שלנו כנראה. הוא שחקן טוב שבא מליגה טובה וכבש שערים. אפשר לראות שהוא יודע לשחק כדורגל".

"מחובתי לרדת לגליץ' ולתת את הדם על המגרש, בשביל האוהדים האלה אתה צריך לתת את התחת ולהעניק מעצמך", הסביר אליניב ברדה את רוח הקרב שהפגין על המגרש גם בדקה ה-90, "זה משהו שכל שחקן צריך לעשות. באמת ובתמים שהמחשבה הכי רחוקה שלי כרגע היא המשחק מול קרית שמונה, לא מחשבות על אליפות. היה קשה לחזור מפיגור מול קבוצה כמו מכבי חיפה. אנחנו צריכים לתקן את זה, כי לא תמיד נצליח לחזור מפיגור".

אביתר אילוז סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא צפוי להיעדר ממשחק הגביע הקרוב של הקבוצה מול שעריים, ולחזור למשחק הליגה הבא מול קרית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מודאג מהטיפול במצבים נייחים. בנאדו/יוסי ציפקיס

בנאדו: "אסור לקבוצה ברמתנו לספוג ככה ממצבים נייחים"

בצד השני, נשמעה ביקורת בחריפה בסיום המשחק על חוליית ההגנה, כשחלק ממנה הופנתה אל עבר אדין צוצאליץ' שנמצא בירידה במחזורים האחרונים. כמו כן, נשמעה ביקורת על תפקוד משחק ההגנה של כל הקבוצה והעמידה במצבים הנייחים. "אנחנו לא יכולים להיראות ככה", אמר אחד השחקנים. "כל השבוע אריק עובד על מצבים נייחים ובסוף אנחנו סופגים שלושה שערים מהמצבים האלה. למרות שזה נשמע מצחיק, שיחקנו היום טוב, בעיקר במחצית הראשונה, אבל שוב - לא יכול להיות שההגנה שלנו תאבד ריכוז במצבים כאלה".

בסיום המשחק נכנס גוסטבו בוקולי לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אנחנו צריכים לקחת אחריות, אי אפשר ככה". יעקב שחר שחר שוהה בחו"ל ולא נכח במשחק, אך מחר הוא צפוי לשוחח עם בנאדו.

אריק בנאדו עצמו התייחס בסיום כמובן למצבים הנייחים ואמר: "השערים שספגנו שינו את המומנטום. התחלנו לא טוב את המחצית השנייה ונענשנו על חוסר עירנות ונאיביות. שלושה שערים משלושה מצבים נייחים זה משהו שקבוצה ברמתנו לא צריכה לספוג. חוץ מזה הם כמעט לא הגיעו למצבים. חבל על ההפסד הזה. יש גם דברים טובים שאפשר לקחת מכאן, אבל זה מאכזב. ניצחון היה יוצר מומנטום טוב מאוד מבחינתנו, אבל יש עוד הרבה נקודות בקופה. 3:1 זו לא תבוסה, זה הפסד לא נעים. באנו במטרה לנצח, לחצנו אותם גבוה וכבשנו ראשונים, אבל ספגנו יותר מדי ממצבים נייחים".

דקל קינן הוסיף: "זאת אכזבה גדולה מאוד. הצגנו כדורגל לא רע לפרקים, ידענו שהם חזקים במצבים נייחים ולצערי לא הצלחנו להתמודד עם זה. אני לוקח אחריות. מאכזב להפסיד לבאר שבע, שממוקמת לפנינו".

שובל גוזלן אלון תורג'מן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עוד הרבה על מה לעבוד. גוזלן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully