וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר גבאי: "עשו לי משפט שדה, אני לא מתכוון לוותר"

20.1.2014 / 23:29

שחקן רמה"ש עבר בדיקות פוליגרף והגיב בחדשות הספורט לטענות הקשות נגדו: "אנשים גמרו קריירות על דברים כאלה"

one

מאיר גבאי, הבלם ששוחרר במוצאי שבת מהפועל ניר רמת השרון משום ש"הימר בבטים" לטענת דני לאופר, הגיע אחר הצהריים לבדיקת פוליגרף במטרה להוכיח את חפותו. אם גבאי ייצא דובר אמת בחקירה, תהיה תפנית משמעותית בחקירה וייתכן שבוייצמן יער אף יודיעו כי בנתונים הקיימים, הם לא רואים טעם להמשיך בחקירה.

בין אם גבאי יימצא דובר אמת או שקר, מבחינה משפטית הפוליגרף אינו קביל וגם במידה והמשך הטיפול בפרשה יועבר למשטרה. מטרתו היחידה היא הגנה על שמו הטוב של גבאי, ואילו מצד חוקרי וייצמן יער ישנה תקווה שהשחקן יימצא דובר שקר, ובכך יתגלו פרטים נוספים על הפרשה לפיה שחקן או מספר שחקנים של רמת השרון היטו, לכאורה, תוצאות משחקים.

יש לציין כי גבאי עובד בצמוד עם עורך דין ויועץ תקשורת וההערכה היא כי לאחר בדיקת הפוליגרף השחקן ידבר. מקורבים לו אמרו היום (שני): "הוא שותק כי זה מה שאמרו לו לעשות, אבל כשהוא יפתח את הפה כולם ישמעו היטב מה יש לו לומר על כל אחד ברמת השרון".

במועדון החליטו כרגע לשמור גם הם על שתיקה אך היו"ר דני לאופר נשמע בטוח ואמר לכל מי שרוצה לשמוע: "גם אם ייצא דובר אמת ויתבע, יש לי הוכחות ומידע מבוסס שהימר בבטים ועל זה הוא עף. לא האשמתי אותו בהטיית משחקים".

שחקן רמת השרון מאיר גבאי יוצא מבדיקת פוליגרף. מגד גוזני
"כשהוא יפתח את הפה כולם ישמעו היטב מה יש לו לומר ". מאיר גבאי יוצא מהבדיקה/מגד גוזני

בערב הגיע גבאי לאולפן "חדשות הספורט" ודיבר על הפרשה. "לא הימרתי, לא התעסקתי בהימורים, לא הטיתי משחק", אמר השחקן. "אני עובר תקופה מאוד קשה. אין לי מושג מאיפה צצו החשדות האלה. שיתפתי פעולה באופן מלא עם וייצמן יער, כל מה שהם ביקשו ממני זה לעבור בדיקת פוליגרף שנקבעה לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים. גם בחקירה הייתי פתוח, וביום שבת זה התפוצץ ונעשה לי משפט שדה. אנשים סיימו קריירות בגלל דברים כאלה, ואני במקרה הזה לא מתכוון לוותר עד שאוכיח את החפות שלי, כי אני בטוח בעצמי במיליון אחוז. יש לי עורך דין שיפעל כנגד הדברים. גם וייצמן ויער וגם ההתאחדות לא באו וגיבו אותי".

על כך שלדני לאופר יש, לכאורה, ראיות חותכות כנגדו, אמר גבאי: "אני מאוד אשמח לראות את זה. הוא אמר לי - "אתה מתעסק בהימורים בלתי חוקיים ואתה משוחרר מהקבוצה". הייתי בהלם טוטלי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully