וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ניצחון עשירי רצוף לירושלים, 64:71 בחולון

האדומים קיבלו את ליאור אליהו בתצוגת שיא (25 נקודות, 15 ריבאונדים), ושמרו על המקום הראשון. קנדי בלט בחולון עם 16

כשליאור אליהו בשיאו, לרוב הקבוצות בליגת העל אין תשובה. הערב (שני) הפורוורד רשם את אחת מהתצוגות האישיות הטובות ביותר שלו בשנים האחרונות, עם דאבל דאבל מפלצתי של 25 נקודות ו-15 ריבאונדים, וסחף את ירושלים לניצחון חוץ חשוב על הפועל חולון, במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. גרינברג אף קיבל את יניב גרין במשחקו הטוב ביותר העונה עם 10 נקודות. היה זה ניצחונה העשירי ברצף של ירושלים בליגה, והיא עדיין שומרת על מקומה בראשות הטבלה, שנותן לה הרבה מאוד מקום לאופטימיות לקראת המשך העונה. וחולון? אחרי שני ניצחונות רצופים בחוץ, נראה שדווקא בבית, שנודע כמבצר בשנים האחרונות, היא מתקשה להציג את יכולתה הטובה. לפחות די ג'יי קנדי, שהגיע לאחרונה לאולם הפחים, נראה כמי שהתאקלם היטב, קלע 16 נקודות והצליח לשמור את ליובין וחבורתו בתמונה במשך שלבים רבים במשחק.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מול שחקן הפועל חולון די ג'יי קנדי. ברני ארדוב
משחק נהדר. אליהו מול קנדי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ליאור אליהו קלע נקודות ראשונות עם מהלך של סל ועבירה, הוסיף עוד שתיים, אך הרוש ענה עם שלשה בצד השני. אוסברי הגיע לחמש נקודות וצימק ל-9:8 לירושלים. ליאור אליהו הגיע לתשע נקודות, והעלה אותם ליתרון 12:16, אך חולון לא וויתרה ונשארה צמודה גם בהמשך הרבע. שלשה מהפינה של די ג'יי קנדי הורידה ל-20:18 דקה לסיום הרבע, אבל ברייסי רייט קלע נקודות ראשונות עם מהלך של סל ועבירה. בסיום הרבע הראשון 20:23 לירושלים.

אוסברי הגיע ל-9 נקודות אישיות וקירב את חולון ל-24:26, בזמן שיניב גרין נתן תפוקה מפתיעה לירושלים בדקות על המגרש. שתיים של די ג'יי קנדי מהקו השוו ל-26:26, חמש דקות להפסקה, אך סלים של דופרי וקיצ'ן הקפיצו את ירושלים חזרה ליתרון 28:33. אליהו הגיע ל-15 נקודות, ובצד השני רוזפלט ענה עם שתיים ראשונות מהשדה. דופרי והרוש החליפו שלשות בכל צד וקבעו 35:38 לירושלים במחצית.

יניב גרין פתח בחמישייה בפתיחת הרבע השלישי וענה עם סל נאה, וליאור אליהו חבר אליו עם סל נוסף, והגיע לדאבל-דאבל של 17 נקודות ו-10 ריבאונדים כבר בשלב זה. אליהו קלע עוד ארבע רצופות, והעלה את ירושלים ליתרון 38:48 שחייב את ליובין להזעיק פסק זמן. קנדי צימק ל-50:47 בלבד לירושלים, אך הלפרין עם סל חשוב מחצי מרחק העלה שוב ליתרון חמש. דאנקן צלף שלשה עם סיום הרבע השלישי, שקבעה 49:55 לירושלים.

הלפרין ספג עבירה בלתי ספורטיבית אחרי עבירה על הרוש במתפרצת, אך חולון לא הענישה עם שתי החטאות מהעונשין ואיבוד. יניב גרין המשיך לספק דקות איכותיות, ועם ארבע נקודות רצופות העלה את ירושלים ליתרון 52:61. קנדי צלף שלשה ועבירה, אך אליהו עם דאנק גדול עלה ל-25 נקודות והעלה ליתרון שבע. אוסברי לא וויתר ועם סל גדול אחרי אסיסט של יזרעאלי הוריד לחמש בלבד, פחות משתי דקות לסיום. שלשה גדולה של ג'וש דאנקן, שלושים שניות לסיום, סגרה עניין והעלתה את ירושלים ליתרון 62:70. בסיום 64:71 לירושלים.

שחקן הפועל ירושלים יניב גרין מול שחקן הפועל חולון לורנס באוורס. ברני ארדוב
תפוקה נאה מהספסל. יניב גרין/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ליאור אליהו 25 (11 מ-15 מהשדה, 15 ריבאונדים, 4 איבודים, 35 נקודות מדד), יניב גרין 10 (5 מ-5 מהשדה), ג'וש דאנקן 10, רונאלד דופרי 9, יותם הלפרין 7 (1 מ-9 ל-3, 8 אסיסטים, 5 איבודים), ארטיום פראחוסקי 4, ברייסי רייט 3, דרווין קיצ'ן 3 (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים). רפי מנקו (6 דקות) שותף ולא קלע.

קלעו להפועל חולון: די ג'יי קנדי 16 (2 מ-7 ל-2), בריאן אסברי 13 (5 מ-15 מהשדה, 13 ריבאונדים, 3 איבודים), לורנס באוורס 10, שלומי הרוש 10 (3 אסיסטים, 3 חטיפות, 3 איבודים), סקוטי ריינולדס 7 (1 מ-6 ל-3, 6 אסיסטים), אייזק רוזפלט 6, רם אליאספור 2. יחזקאל סקוורר (12 דקות) וגוני יזרעאלי (9 דקות).

שחקן הפועל ירושלים רונאלד דופרי. ברני ארדוב
דופרי מטביע/ברני ארדוב
שחקן הפועל חולון לורנס באוורס מול שחקן הפועל ירושלים רונאלד דופרי. ברני ארדוב
לורנס באוורס מנסה לקלוע/ברני ארדוב
שחקן הפועל חולון סקוטי ריינולדס. ברני ארדוב
סקוטי ריינולדס/ברני ארדוב
שחקן הפועל חולון סקוטי ריינולדס מול שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. ברני ארדוב
קיצ'ן מנסה לעצור את ריינולדס/ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אוהדי חולון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully