וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 600 כרטיסים נוספים הוקצו לקבוצה

20.1.2014 / 21:14

הלחץ של ארגון לה פמיליה עבד, כ-1,500 יהיו ביציעים במשחק מול הפועל ת"א. בקבוצה חוששים: מגרלשווילי עדיין לא משוחרר

one

בבית"ר ירושלים עוד לא נרגעו מההפסד אמש (ראשון) 1:0 לרמת השרון, וכבר כעת עולה סוגיה חדשה על הפרק. היום בצהריים התברר כי לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב בנתניה, שייערך ביום שני הבא, הוקצו לאוהדי בית"ר כ-900 כרטיסים בלבד.

אוהדי בית"ר זועמים על הדברים, ובכירים בלה פמיליה אמרו היום: "על פי החוק מגיעים לנו לפחות 1,500 כרטיסים. האיצטדיון הזה לא מתאים למשחק כזה, אז עושים איזור חיץ על חשבון הכרטיסים שמגיעים לנו. גם ככה אנחנו 10% מהאצטדיון, יכולים היו לקחת את זה מהפועל אבל המשטרה עושה מה שהיא רוצה בהתאם למה שהפועל אומרים לה. אם המשטרה רוצה בלגן, היא תקבל. תהיה קריאה לכל האוהדים להגיע ואלפים יגיעו לנתניה והמשטרה תצטרך להתמודד עם זה, הגיע הזמן לעשות סוף לדברים האלה. אנחנו לא צריכים להיפגע בגלל שהפועל ברדיוס ולא מוצאת אצטדיון".

הלחץ מצד הקהל עזר בסופו של דבר, והפועל תל אביב העבירה לירושלמים 600 כרטיסים נוספים, כך ש-1,500 בית"רים יהיו בנתניה ביום שני. "בעקבות פרסום שגוי ולא מדויק בעמוד הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים נוצרה מהומה קטנה על לא מאומה", הגיבו בהפועל תל אביב. "האורחת תקבל הקצאה של 10% מהמושבים באצטדיון בנתניה כמקובל ועל פי תקנון ההתאחדות וזאת מבלי שהופעל כל לחץ משום גורם רשמי או לאו. אנו קוראים לאוהדים לשמור על אווירה ספורטיבית לקראת המשחק, במהלכו ואחריו".

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט נגד לה פמיליה במשחק נגד בני סכנין. ברני ארדוב
קיבלו את מבוקשם. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

על בית"ר עוברת יממה קשה. בבית"ר התבשרו היום כי חיים מגרלשווילי אינו משוחרר מא.א.ק לרנקה וכעת הקבוצה תקועה ללא מגן שמאלי טבעי לאחר שאתמול התבקש לנדרי מולמו למצוא קבוצה אחרת. הישראלי הבכיר ביותר שעומד על הפרק מבחינת בית"ר הוא שמואל שיימן, אך ספק גדול אם מכבי חיפה תשחרר אותו. דושאן מאטוביץ' מקרית שמונה הוצע לקבוצה ועשוי להפוך לרלוונטי אם רוני לוי ייאלץ להביא מגן זר.

לאחר האסיפה הקשה שערך רוני לוי לשחקני לפני האימון, גם לאחר האימון המאמן רצה לראות שהשחקנים מפנימים והם התיישבו לצפות במחצית הראשונה של המשחק ובתקציר שלו. על אף האווירה הקשה, בבית"ר מודעים להסתבכות בתחתית ובצורך לתת שקט לשחקנים ומנסים להרגיע את האווירה בתקווה שהדברים ייראו טוב יותר בהמשך. "רשמית, נכנסנו למאבקי ירידה. צריך להיות כאן מאוד חכמים ולא להשתגע ולהלחיץ את השחקנים ואת המערכת", אמרו במועדון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אחמד עאבד דושאן מאטוביץ' עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הרכש הבא של בית"ר? מאטוביץ', מימין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully