וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רמון עשוי להסתבך כלכלית אם דמארי לא יימכר

היו"ר נחוש למכור את החלוץ כדי להימנע מהסתבכות כלכלית אישית, אך דמארי מוכן לעזוב רק לקבוצה אירופאית. מי האיש ששכנע אותו לא לעבור למכבי חיפה?

one

בקרת התקציבים הבהירה להפועל תל אביב שאם עסקת עומר דמארי לא תצא לפועל או לחילופין לא יימכרו שחקנים אחרים או לא יוגשו חמישה מיליון שקלים, היא תממש את הערבויות האישיות של חיים רמון ועידו חג'ג' כדי לסגור את הגרעון של המועדון. כתוצאה מכך נראה שלא יהיה מנוס מעימות בין רמון שנחוש למכור את דמארי, לבין החלוץ שלא רוצה לעזוב לקבוצה אחרת בישראל.

בימים האחרונים גבר הלחץ בהפועל למכור את דמארי. רמון יודע שאם הוא לא ימכור את החלוץ עד סגירת חלון העברות הנוכחי, הוא וחג'ג' יצטרכו להזרים למועדון כסף מכיסיהם. השניים הם החתומים הבלעדיים על הערבויות של האדומים בבקרת התקציבים ואלו ימומשו אם לא יגויסו חמישה מיליון שקלים.

חשוב לציין שבניגוד לבעלי קבוצות אחרים, רמון לא מחזיק בהון עצמי גדול מימדים ונכון לעכשיו הוא יצטרך לכסות את הגרעון מחסכונותיו הפרטיים. בשיחה שנערכה שלשום בין דמארי לחג'ג' הובהר לחלוץ שלאור הסכנה הכלכלית שרובצת על רמון, הקבוצה תהיה חייבת למכור אותו.

עם זאת, במועדון מספרים שרמון התרגש מכך שדמארי הצהיר שאינו מוכן לעבור לקבוצה אחרת בישראל. הצהרות אלה עשו טוב למועדון. "לא הכול רע בהפועל כמו שמציירים את זה", אמר גורם במועדון. "עובדה שמלך שערי הליגה מעוניין להישאר". בשל כך, אם דמארי ייפרד מהמועדון, רמון יעשה זאת בלב כבד.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב עם הבעלים חיים רמון. ברני ארדוב
כל אחד מושך לכיוון אחר. דמארי ורמון בקיץ/ברני ארדוב

את דמארי עצמו הדברים הללו פחות מעניינים. אם לפני חודש החלוץ כבר התבטא על חוסר הרצון שלו לעזוב, אבל באותו שלב לא שלל על הסף מעבר למכבי חיפה כדי לסייע להפועל תל אביב מבחינה כלכלית, הרי שבימים האחרונים הוא כבר עובד על פי תכנית שנתנה לו מסוכן השחקנים רונן קצב. השניים שוחחו והאחרון שכנע את השחקן להתעקש להישאר בהפועל עד תום העונה, או להסכים לעבור רק לקבוצה אירופאית.

קצב אמר לדמארי: "אם תעבור למכבי חיפה היא לא תשחרר אותך בקיץ לאירופה. אם אתה רוצה להגיע לשם, זה או עכשיו או בקיץ". דמארי שמע, הפנים ושלח את אבי נמני המייצג אותו מול מכבי חיפה להודיע לירוקים שהוא לא מעוניין לעבור אליהם. במקביל, קצב הגביר את הניסיונות למכור את דמארי לסלטה ויגו הספרדית שמעוניינת בו. קצב מצוי בקשרים מצוינים עם המועדון הספרדי ממנו העביר את אנדרס טונייס וג'ונתן וילה לבית"ר ירושלים, ומנסה לשכנע את אנשיו לרכוש את דמארי. יחד עם זאת, סלטה נמצאת בבעיות כלכליות ובשלב הזה מוכנה לשלם להפועל תל אביב כ-300 אלף יורו על השאלה, עם אופציה לרכישה בשני מיליון יורו בקיץ.

ההצעה של סלטה ויגו לא מרצה את הפועל תל אביב, שדורשת לפחות פי שניים ממה שהספרדים מציעים. "אם נעביר את עומר בסכום כזה, רק נסתום חור קטן. זה לא יועיל לנו כלכלית וזה ייפגע בנו מקצועית", אמרו בהפועל.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סוכן השחקנים רונן קצב. קובי אליהו
הסביר לדמארי שמעבר לחיפה עשוי לנפץ לו את החלום האירופאי. קצב/קובי אליהו

לאור הדברים, נראה שכרגע הצדדים הגיעו למבוי סתום; חיים רמון שרוצה למכור את דמארי למכבי חיפה, והחלוץ עצמו שמוכן לעזוב רק לקבוצה באירופה. הראשון ינסה להפעיל מכבש של לחצים כדי לשכנע את דמארי לעבור, אבל זה צפוי להמשיך לעמוד איתן בסירובו מכיוון שהוא מרגיש שמעבר לקרית אליעזר יקשה עליו לצאת לאירופה.

"רק בארץ כאלה דברים יכולים לקרות", אמר היום גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל, "למישהו נראה שאברמוביץ' שואל את השחקנים בצ'לסי אם למכור אותם? הוא קובע להם עובדה. רמון חייב את הכסף בגלל הבעיות הכלכליות במועדון והוא לא צריך לשאול את השחקן אם למכור אותו או לא".

תגובת הסוכן רונן קצב: "אפילו בכתבה רשום שהשחקן כבר לפני חודש הודיע שהוא לא מתכונן לעזוב לקבוצה אחרת בארץ. לפני שבוע דיברתי פעם ראשונה ואחרונה עם השחקן על זה שיש לי הצעה בשבילו מספרד. לא עסקתי מולו בכיוון של קבוצה כזו או אחרת וכל האמור בכתבה הוא ניתוח לא נכון של התנהלותי מול הרצון הברור של השחקן שפורסם בתקשורת ממזמן".

בעלים הפועל תל אביב, חיים רמון. קובי אליהו
יפעיל מכבש של לחצים, אבל ייתקל בסירוב. רמון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully