וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.1

טרייד מרתק בין יובנטוס ואינטר כבר סוכם, נאתכו מועמד למילאן, פ.ס.ז' מגבירה על המאמצים לרכוש את קבאיי, צ'לסי נחושה להחתים את בלם סנט אטיין, השמועות וההעברות

העברות

* ראן הצרפתית אישרה שהגיעה לסיכום על צירופו של אולה טויבונן (27), החלוץ השבדי של פ.ס.וו איינדהובן. החלוץ סגר לשלוש שנים וחצי ודמי ההעברה יעמדו על 2.5 מיליון יורו. העסקה מפחיתה את סיכוייו של עדן בן בסט להגיע לראן.

* גלאטסראיי הודיעה רשמית על רכישתו של המגן הימני סליח דורסון תמורת 2.75 מיליון יורו שעשו את דרכם לקייסריספור. דורסון שיכול לשחק גם במרכז הקישור, נחשב לאחד מהשחקנים המבטיחים בליגה הטורקית.

* מילאן השאילה לפארמה את הבלם הצעיר ג'רסון ורגארה עד סיום העונה. הקולומביאני בן ה-20 נרכש בקיץ תמורת 2 מיליון יורו, אבל עדיין לא קיבל הזדמנות במדי הרוסונרי. הוא מקווה שבפארמה הוא ירשום הופעת סרייה א' ראשונה.

* ליברפול השאילה לגרנאדה הספרדית את טיאגו אילורי בן ה-20. הבלם הפורטוגלי ישוב לאנפילד בקיץ הקרוב.

* לאונרדו פיסקוליצ'י, פעם כישרון גדול, חזר לקבוצת נעוריו ארחנטינוס ג'וניורס. הארגנטינאי בן ה-30 סיים סיבוב עולמי בן תשע שנים, במהלכו שיחק במאיורקה (ספרד), אל ערבי (איחוד האמירויות) ושנדונג לוננג (סין).

שחקן מילאן, ג'רסון ורגארה. Alex Grimm, GettyImages
מקווה שבפארמה הוא ירשום הופעת בכורה בסרייה א'. ורגארה/GettyImages, Alex Grimm

שמועות

* יובנטוס ואינטר עומדות לסגור טרייד מפתיע במסגרתו יעבור הקשר פרדי גוארין לגברת הזקנה תמורת מירקו ווצ'יניץ' הוותיק. האחרון, שהוזכר כמועמד לעבור גם לארסנל, כבר עזב את מתחם האימונים של הביאנקונרי בעוד הקולומביאני עובר בדיקות רפואיות בטורינו. ככל הידוע, לא יעבור כסף בין המועדונים.

* שמועת ביברס נאתכו היומית עסיסית מתמיד: על פי אתר "קלצ'יו-מארקט" האיטלקי, מילאן, לא פחות ולא יותר, מעוניינת בקשר נבחרת ישראל. על פי הדיווח, הרוסונרי לא מעוניינים להוציא סכומי כסף רבים בחלון הקרוב, ומשום שחוזהו של נאתכו הסתיים, הוא מהווה מועמד מוצלח ואולי אפילו יהווה את שחקן הרכש הראשון של קלרנס סיידורף.

* פריס סן ז'רמן ממשיכה לחזר במרץ אחרי קשר ניוקאסל ונבחרת צרפת יוהאן קבאיי, ותהיה מוכנה להציע עבורו סכום שינוע סביב 25 מיליון ליש"ט, כך על פי "דיילי טלגרף".

* ב"לאקיפ" טוענים שסוכנו של בלם סנט אטיין, קורט זומה (19), ייפגש השבוע עם הנהלת המועדון וינסה לקדם את העברתו של השחקן הצעיר לצ'לסי. בצרפת מעריכים שסנט אטיין תדרוש כ-20 מיליון יורו על מי שנחשב לבלם העתיד של הכדורגל הצרפתי.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שלאציו היא הפייבוריטית לזכות בחלוץ נאנט ונבחרת סרביה, פיליפ ג'ורג'ביץ', שנמצא גם על הכוונת של אינטר. ג'ורג'ביץ' שכבש העונה 8 שערים ובישל 3 נוספים, יסיים את חוזהו בקיץ הקרוב והוא כבר רשאי לחתום על חוזה לעונה הבאה בכל קבוצה שיחפוץ.

* פולהאם שהסתבכה בתחתית הפרמיירליג, נחושה לחזק את חוליית ההגנה שלה והפנתה את תשומת הלב שלה למגן הימני של אסטון וילה, אלן האטון ולמגן השמאלי של סוונסי, ניל טיילור.

* עוד מפולהאם: באנגליה מספרים שליברפול מאוד מעוניינת בחלוץ הקוטג'רז, מואמר טנקוביץ', שעדיין לא האריך את חוזהו שיסתיים בסוף יוני. השבדי בן ה-18 כבש 8 שערים ב-11 משחקים בקבוצת המילואים של פולהאם

שחקן אינטר, פרדי גוארין. רויטרס
טרייד מפתיע. גוארין/רויטרס
שחקן מונאקו, רדאמל פלקאו, מול שחקן סנט אטיין, קורט זומה. Lionel Cironneau, AP
בקרוב בסטמפורד ברידג'? זומה/AP, Lionel Cironneau

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully