וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאירופה: רונאלדיניו סיכם לשנתיים בבשיקטאש

כוכבה של אתלטיקו מיניירו יעבור בהעברה חופשית לקבוצה הטורקית וישתכר כ-6 מיליון יורו לעונה. הזימון לנבחרת בדרך?

רק אתמול (שלישי) נבחר רונאלדיניו לשחקן השנה בדרום אמריקה, והבוקר, סיכם הכוכב הברזילאי של אתלטיקו מיניירו בשורות בשיקטאש הטורקית. על פי כל הדיווחים בתקשורת הטורקית וגם באתר הרשמי של המועדון, רונאלדיניו סיכם על חוזה לשנתיים בקבוצה מצמרת הליגה בטורקיה והוא צפוי להשתכר כשישה מיליון יורו לעונה.

רונאלדיניו, לאונרדו סילבה, אתלטיקו מיניירו. רויטרס
תודו שהתגעגעתם. רונאלדיניו/רויטרס

רונאלדיניו סיים את חוזהו במיניירו והוא יצטרף בהעברה חופשית לבשיקטאש, שצפויה להודיע באופן רשמי ביום חמישי על ההחתמה הגדולה בתולדות המועדון. מי שסגר את פרטי חוזהו של הברזילאי הוא רוברטו אסיס, אחיו וסוכנו של השחקן שנמצא באיסטנבול ומנהל מגעים עם הקבוצה כבר תקופה ארוכה.

מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ'. רויטרס
המאמן החדש של רונאלדיניו. ביליץ'/רויטרס

הכוכב הענק בן ה-33 שכיכב בעבר בברצלונה ובמילאן, שיחק בהצלחה בשנתיים האחרונות במדי אתלטיקו מיניירו הברזילאית, אותה הוליך בעונה שעברה לזכייה בגביע הליברטדוראס היוקרתי וכן בסגנות הליגה המקומית. בעונה הנוכחית סבל רונאלדיניו מפציעה שהשביתה לפרק זמן ממושך, אך לאחרונה הוא חזר לכשירות מלאה. בשיקטאש ממוקמת רביעית בליגה המקומית ומי שמאמן אותה הוא סלאבן ביליץ', מאמן נבחרת קרואטיה לשעבר. הכוכב הגדול שלה הוא הוגו אלמיידה, חלוץ נבחרת פורטוגל שישמח לשתף פעולה עם הברזילאי.

החתימה הצפויה של רונאלדיניו בטורקיה, עשויה לשפר את סיכוייו לקבל זימון לנבחרת ברזיל לקראת המונדיאל שיחל בעוד פחות מחצית שנה ומה שבטוח - מדובר בבשורה גדולה עבור מעריציו של השחקן, ויש רבים כאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully