וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש: "תמיד כיף לפתוח את העונה עם ניצחון"

13.10.2013 / 21:50

מאמנה הטרי של ראשון לציון חגג אחרי הניצחון על נס ציונה. קטטה אלימה פרצה בסיום בין אוהדי ראשון לעובדי האולם

עונת 2013/14 בליגת העל בכדורסל נפתחה היום (ראשון) רשמית עם שני ניצחונות חוץ. הפועל אילת של עודד קטש עמלה רבות אבל השיגה 76:80 בחוץ על גלבוע/גליל. נס ציונה העולה החדשה פתחה את העונה ההיסטורית שלה בליגת העל עם הפסד ביתי, 86:77 למכבי ראשון לציון. בסיום המשחק התרחשה קטטה בין מקצת אוהדי ראשון לציון לשניים מעובדי האולם בנס ציונה, כאשר רק לאחר התערבותם של אנשי האבטחה וחלק מהשחקנים עצמם, הסתיימה התקרית המכוערת.

מתן חרוש מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
הופעת בכורה מוצלחת בראשון. מתן חרוש/ניב אהרונסון

מתן חרוש, המאמן הצעיר שמונה רק בשבוע שעבר למאמנה של ראשון לציון במקומו של רוני בוסאני שהתפטר, יכול להיות בהחלט מרוצה אחרי שהקבוצה שלו השיגה ניצחון חוץ חשוב בפתיחת העונה.

"תמיד כיף לפתוח את העונה בניצחון, אבל אני לא מסתכל רק על הערב אלא על העונה כולה", אמר חרוש לאחר המשחק, "אנחנו קבוצה בהתהוות ובתהליך ואנחנו צריכים להיות סבלניים. אני מאוד מחובר למועדון ומאמין בדרך שלו לקידום השחקנים הצעירים שאצלנו הם מובילים את הקבוצה, מאוד אהבתי לראות את הנחישות שהם הראו הערב על המגרש".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
בכורה בליגת העל. נדב זילברשטיין/ניב אהרונסון

נדב זילברשטיין, מאמנה של נס ציונה, סיכם את המשחק: "התחלנו את המשחק מצוין, שיחקנו מאוד חכם ליתרונות שלנו, תחילת הרבע השני הייתה בעוכרינו, הם עשו ריצה ואנחנו היינו מאוד רכים. סיימנו את המשחק עם 13 עבירות, לא עצרנו את המתפרצות בעבירות".

על טיילר האניקאט, הזר החדש שהרשים מאוד עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, אמר זילברשטיין: "טיילר נתן משחק מצוין, הוא שחקן מצוין שעובד ומתקדם כל הזמן. זה משחק ראשון רשמי שלו באירופה, והוא מתקדם מאימון לאימון".

על שון דאוסן, אותו גידל במחלקת הנוער בראשון: "שון היה היום באמת מצוין, אני שמח בשבילו, ומאוד מאוד עצוב בשבילנו"

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. ניב אהרונסון
פתח נהדר את העונה. אפיק ניסים/ניב אהרונסון

קבוצה נוספת שהשיגה ניצחון חוץ היא הפועל אילת, והיא עשתה זאת הרבה מאוד בזכות אפיק ניסים, שהצטיין עם 20 נקודות וקלע סלים ברגעי ההכרעה ב-76:80 על גלבוע/גליל.

ניסים אמר לאחר המשחק: "אחרי עונה שעברה יש מאיתנו ציפיות ואנו מודעים לזה. אנחנו עדיין לא מוכנים ולא משחקים את הכדורסל שעודד רוצה. משחק חוץ בגליל תמיד לא קל, אבל אני שמח שהתחלנו ברגל ימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully