וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה/אולקר: קלייזה, זוריץ' ובייליצ'ה חתמו

קבוצת הפאר של אוברדוביץ' הודיעה רשמית על החתמת השלושה. קאזאן צירפה את רכז הלייקרס לשעבר, אנדרו גאודלוק

אחת הקבוצות המסקרנות של שוק ההעברות בכדורסל האירופי בקיץ הנוכחי, פנרבחצ'ה/אולקר, הודיעה היום (שישי) באופן רשמי על החתמת שלושה שחקנים: לינאס קלייזה, נמניה בייליצ'ה ולוקה זוריץ'. השם הנוצץ מבין השלושה הוא כמובן הראשון, ששוחרר מחוזהו בטורונטו לפני מספר שבועות ואמור להרוויח כ-3.2 מיליון דולר לשנתיים. אשתקד העמיד קלייזה (28, 2.03 מ') ממוצעים של 7.4 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק ב-NBA, כשממוצעי הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם, בה בילה שבע עונות, עומדים על 8.7 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

זליקו אוברדוביץ' מאמן פנאתינייקוס. רויטרס
בונה סגל מרתק בטורקיה. אוברדוביץ'/רויטרס

זוריץ' (28, 2.11 מ') מגיע ממלאגה, בה העמיד ממוצעים של 12.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק. הפורוורד/סנטר המצוין חתם על חוזה לשלוש שנים. אחרון חביב הוא בייליצ'ה (25, 2.09 מ'), שכבר סיכם במועדון לפני מספר שבועות וכעת חתם רשמית. הפורוורד מגיע מקאחה לבוראל, בה העמיד אשתקד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק ביורוליג. כל השלושה יוצגו באופן חגיגי בקבוצת הפאר של ז'ליקו אוברדוביץ' ביום שני הקרוב.

* גם קאזאן ביצעה רכש מרשים היום, כאשר החתימה לעונה את הרכז האמריקאי אנדרו גאודלוק (24, 1.91 מ'), שנבחר אשתקד ל-MVP של ליגת הפיתוח בארצות הברית ופתח בשני משחקי פלייאוף עבור הלייקרס מוכי הפציעות. בקיץ היה גאודלוק מצוין בליגת הקיץ, אך לא הצליח להשיג חוזה מובטח ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully