וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ברצלונה פגעה בי דרך המחלה של וילאנובה"

מאמן באיירן מינכן יוצא בהתקפה נגד קבוצתו הקודמת: "זה משהו שלעולם לא אשכח. הם השתמשו באנשים שלי לפגוע בי"

פפ גווארדיולה מסיר את הכפפות. במסיבת העיתונאים השבועית שלו במינכן יצא מאמן באיירן במתקפה חמורה נגד ברצלונה והנשיא סנדרו רוסל. "ביקשתי רק דבר אחד מנשיא בארסה. נסעתי 6,000 קילומטר וביקשתי מראשי בארסה שיעזבו אותי בשקט. הם לא עמדו במילה שלהם.

"קרו הרבה דברים בשנה הזאת. הם השתמשו במחלה של וילאנובה כדי לפגוע בי וזה משהו שלעולם לא אשכח. זה היה בטעם רע ולא ציפיתי לזה", אמר המאמן והוסיף: "אל תשתמשו באנשים שלי כדי לפגוע בי ואם ארצה לאכול עם יוהאן קרויף, אוכל עם יוהאן קרויף".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"רוצה לעבוד עם טיאגו בבאיירן". פפ גווארדיולה/רויטרס

בנוסף, גווארדיולה אישר את ההתעניינות שלו בקשר ברצלונה טיאגו אלקנטרה. על פי דיווחים בספרד, קשר ברצלונה, שכבר היה על סף סיכום במנצ'סטר יונייטד, מעדיף להתאחד דווקא עם מאמנו לשעבר במינכן והגיע לסיכום על חוזה רב שנתי בשכר של ארבעה מיליון יורו לעונה.

"ביקשתי מזאמר ורומניגה להחתים אותו. אני לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל אני רוצה לעבוד איתו בבאיירן", אמר גווארדיולה. "אני רוצה להחתים אותו כי הוא מברצלונה ואני מכיר אותו היטב. עבדתי איתו בברצלונה ב' ומדובר בשחקן טוב מאוד. הוא השחקן היחיד שאני רוצה וזה מה שאמרתי להם. זה יהיה הוא או אף אחד. יש לנו הרבה שחקנים, אבל אנחנו צריכים איכות מיוחדת וזה מה שטיאגו מביא. המועדון יחליט, אני רק אמרתי את דעתי. לא חושב שתהיה בעיה להוסיף עוד קשר. דיברתי עם המועדון על הקונספט שלי והסברתי להם למה אני רוצה את טיאגו. אף אחד לא עוזב את ברצלונה אלא אם הוא מרגיש שהוא לא משחק מספיק. טיאגו רוצה לשחק ולכן הצעתי אותו לבאיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully