וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אבי פרץ יהיה מאמן השוערים?

20.5.2013 / 17:44

שוער הקבוצה לשעבר עשוי להצטרף מהיריבה העירונית. קאלה חתם, אבל עדיין ממתין לחתימתו של כץ. דורה נפגש עם גבאי

אבי פרץ מועמד לתפקיד מאמן השוערים בהפועל חיפה. פרץ, שצפוי לסיים את תפקידו במכבי חיפה, מבוקש על ידי גורמים בהנהלת הפועל חיפה ועם החתמת המאמן החדש ישוחחו אותם גורמים עם המאמן ויציעו את פרץ לתפקיד. בחיפה מרוצים מהעבודה של מאמן השוערים הנוכחי גיא ויזינגר והוא צפוי להישאר במערכת, אך שמו של פרץ כשדרוג למועדון וכסמכות העליונה בעניין אימון השוערים, לפחות בקבוצה הבוגרת, עלה כמועמד מוביל אצל גורמים בכירים במועדון.

בחיפה לא יפנו לשוער העבר עד אשר יקבל תשובה סופית מהיריבה העירונית, ואם כצפוי הוא יתבשר שהוא לא ממשיך יחלו להניע את המהלך. עם זאת, ברור לכולם שפרץ ידרוש סכומים גבוהים יותר מאלו ששולמו עד כה והשאלה הגדולה היא האם יואב כץ יהיה מוכן לתנאים שיעמיד מאמן השוערים.

אבי פרץ, מאמן השוערים של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לצד האדום? אבי פרץ/אדריאן הרבשטיין

בינתיים מבלי קשר לזהות מאמן השוערים, חתם היום קאלה דרשלר על חוזה לעונה נוספת, אך זה לא נכנס עדיין לתוקפו בשל העובדה שהבעלים יואב כץ עדיין לא חתם על החוזה. דרשלר ביקש להאריך את חוזהו באותם התנאים כמו העונה שעברה, ולאחר שכץ עבר על המספרים חתם היום השוער על החוזה.

הבעלים יקבל כעת את החוזה למקום מושבו בארצות הברית ולאחר שיחתום יהפוך העניין לרשמי. "יואב עדיין לא חתם וראינו השנה שסיכומים בהפועל חיפה הם עדיין לא חוזה מוגמר. כל עוד יואב לא חותם, החתימה של קאלה עדיין לא מספיקה", הסביר גורם במועדון.

במועדון היו מאוכזבים מהעובדה שגיא צרפתי החליט שלא להמשיך בקבוצה וחתם במ.ס. אשדוד. שלומי דורה ממשיך להתקרב למשרת מאמן הפועל חיפה והיום נפגש עם המנכ"ל אפרים גבאי. השניים שוחחו על האפשרות שדורה יאמן ועל פרטים טכניים נוספים. בין דורה לכץ נותרו פערים קטנים מאוד וההערכות הן שהדברים יסוכמו.

שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר. טל לוי
עדיין אין מה לחגוג. קאלה דרשלר/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully