וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "שחקנים חסרי ביטחון בגלל בלאט"

4.3.2013 / 6:56

שחקן במכבי תל אביב העביר ביקורת על המאמן, בקבוצה זעמו על השיפוט. ג'יימס עקץ: "ככה חוגגים עלייה מהמקום ה-10 ל-9?"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

העונה העגומה של מכבי תל אביב ספגה אמש (ראשון) עוד מכה, אולי הגדולה ביותר עד כה, בדמות הפסד חוץ סנסציוני בדרבי להפועל תל אביב, 69:65. השחקנים בצהוב-כחול הסתגרו דקות ארוכות לאחר סיום המשחק בחדר ההלבשה וכאשר יצאו אל האוטובוס, הם נקלעו היישר אל החגיגות הבלתי נגמרות של אוהדי הפועל, שהמתינו לגיבורים שלהם. שחקני מכבי הסתתרו בתוך הקפוצ'ונים שלהם וברחו אל האוטובוס, כשהם מסרבים להתראיין.

עוד בחדר ההלבשה, אמר המאמן דיוויד בלאט: "לא פתחנו טוב את המשחק וכדורים בהתקפה לא נכנסו לנו". לשחקנים הובהר שמדובר רק בעוד משחק ליגה, בניסיון שלא להעכיר את רוחם עוד יותר לקראת משחק היורוליג הקריטי ביום חמישי מול פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יצטרך להרים את הקבוצה לקראת היורוליג. בלאט/ברני ארדוב

אנשי ההנהלה, שנותרו מחוץ לחדר ההלבשה, נראו מאוכזבים עד מאוד מההפסד במשחק היוקרתי. בלאט התייצב לצידם ובחן ארוכות את דף הסטטיסטיקה ולצד הדברים שאמר המאמן מיד בסיום על עייפות השחקנים, גורם בקבוצה הודה: "זה הפסד שבא בזמן לא טוב. לא נעים להפסיד בדרבי וכל השחקנים שלנו יודעים כמה זה משחק על יוקרה, אבל צריך להרים אותם, כי אסור לנו להיכנס לבור. צריך להתחיל להתרכז ביורוליג, גם אם כואב להפסיד דרבי". גורם אחר במועדון הוסיף: "דרבי הוא תמיד חשוב ותמיד רוצים לנצח. זו לא התוצאה שרצינו לראות".

הבעיות של מכבי תל אביב שוב נחשפו אמש ובקבוצה מחפשים גארד ברמה גבוהה לעונה הבאה וחולמים על ג'ורדן פארמר, אך בסביבת השחקן הבהירו כי יידרש סכום גבוה על מנת להביאו.

גורם במכבי סבור כי הבעיה היא יותר ממנטלית: "כאשר סמית', ואין שום טענות אליו, לא במיטבו ושון ג'יימס יוצא בחמש עבירות, הבעיות מורגשות וראו את זה ברבע האחרון". במכבי ציינו את התלות המוגזמת בג'יימס ואת העובדה שניק קיינר מדלי מהוסס וחסר ביטחון ואילו דרקו פלאניניץ' משלתב לאט מדי. אגב, במהלך הלילה עקץ ג'יימס בעמוד הפייסבוק את אוהדי הפועל: "הגיע לנו יותר במשחק הזה, נהיה טובים יותר. אף פעם לא ראיתי אוהדים שחוגגים ככה את המעבר של הקבוצה שלהם מהמקום העשירי לתשיעי, חשבתי שהם זכו באליפות. יאללה מכבי!!!".

אחד השחקנים אמר: "יש כאן שחקנים חסרי ביטחון. חלק מזה קורה בגלל החלטות של בלאט לגבי הסגל, זה משפיע עליהם. אבל באמת שלמרות ההפסד, כולם רוצים להתרכז במשחק בחמישי".

לצהובים היו טענות קשות לגבי השיפוט, כאשר בין היתר ברבע האחרון נשרקה עבירה בלתי ספורטיבית גבולית לליאור אליהו ועבירה טכנית נגד ג'יימס, שלבסוף יצא בחמש עבירות, כשתיים וחצי דקות לסיום. בלאט העיר לשופטים במהלך הרבע האחרון ללא הרף ובסיום דיברו ביניהם חברי הצוות המקצועי על הזעם שלהם על הנושא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שון ג'יימס, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוקץ את האדומים. ג'יימס/ברני ארדוב

דווין סמית' אמר בסיום: "היה משחק רע שלנו, אבל דברים כאלה קורים. אני לא חושב שהקהל או שום דבר אחר השפיע עלינו, פשוט לא קלענו כמו שצריך. זה לא היה עניין מנטלי. זה ממש מעצבן ומבאס להגיע למשחק הזה ולהפסיד אותו, אבל זה לא היה משחק על כל העונה. יש לנו משחק חשוב ביום חמישי".

על ההפסד במשחק יוקרתי כמו הדרבי הוסיף האמריקאי: "זה הפסד שונה במקצת, אבל באמת אסור לנו לתת להפסד הזה להשפיע על מה שעשינו העונה או על מה שאנו רוצים עוד לעשות העונה". לשאלה האם ההפסד ישפיע לרעה על הקבוצה לקראת משחק היורוליג הקרוב, השיב סמית': "אני לא חושב שזה ישפיע על יום חמישי, נצטרך פשוט להגיע ולהתכונן היטב".

סמית', שהיה מצוין בניצחון החוץ על קאחה לבוראל, העדיף לקחת אחריות אישית על ההפסד: "גם אני באופן אישי לא עשיתי את מה שאני צריך ואני צריך לוודא שזה לא יקרה שוב".

היום תערוך הקבוצה סיור בבסיס חיל האוויר פלמחים במסגרת גמר אליפות החיל בכדורסל, בנוכחות מפקד חיל האוויר, מפקד הבסיס ואורחים נוספים. הקבוצה תזכה לסיור בבסיס ובטייסות ולאחר מכן תערוך משחק ראווה חגיגי מול קבוצת המפקדים הבכירים של חיל האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully