וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "הייתה לי תחושה שלא אשחק"

השוער לא הופתע מהדחתו מהרכב ריאל, אך הבהיר: "אנסה לזכות מחדש באמון המאמן". מוריניו: "קסיאס? מצפוני נקי"

הסערה הגדולה שעורר ז'וזה מוריניו עם הדחת איקר קסיאס מהרכב ריאל מדריד, לא שוככת לרגע. אחרי עשור בו לא איבד את מקומו בהרכב בגלל סיבות מקצועיות, הקפטן האהוב של הבלאנקוס נופה לטובת שוער המשנה אנטוניו אדאן, שספג שלושה שערים בהפסד 3:2 למלאגה. ריאל מצאה עצמה בפיגור 16 נקודות מברצלונה המוליכה, וכולם חיכו למוצא פיו של קסיאס.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד על הספסל. David Ramos, GettyImages
לא מרוצה, אבל לא מופתע. איקר קסיאס/GettyImages, David Ramos

הערב (ראשון) השוער הגיב לראשונה על ההחלטה של מוריניו והודה בראיון ל'לה סקסטה': "הרגשתי שאני לא הולך לשחק. מוריניו לא אמר כלום, אבל אם הוא לא מסביר כשאני משחק, הוא לא חייב להסביר כשלא".

קסיאס הבהיר כי "אנחנו חייבים לכבד את ההחלטה של המאמן ולהתאמן חזק יותר. אני לא רגיע להיות מחליף, אבל הקבוצה היא מעל לכל שחקן. אמשיך להשקיע במטרה לחזור להרכב. אני בכושר טוב, אבל המאמן הוא הקובע ואני חייב לזכות מחדש באמונו. יש תחרות בריאה בין כל השחקנים ועל כל עמדה במגרש".

בינתיים, מוריניו כבר חזר לפורטוגל לרגל חופשת חג המולד, והמשיך את הקו שלו ממסיבת העיתונאים, במהלכה טען כי אדאן כרגע טוב יותר מהקפטן. "קסיאס? המצפון שלי נקי בעניין", אמר מוריניו עם הגעתו לפורטוגל. "אני מנסה להעמיד את הקבוצה הטובה ביותר מדי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully