וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:1 לפריס סן ז'רמן על ליון

שער בודד של בלס מטוידי בדקה ה-45 החזיר את הקבוצה מהבירה לפסגה על חשבון המפסידה. 0:2 ללוריין על סנט אטיין

המחזור ה-18 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם המפגש הענק בין פריס סן ז'רמן לליון, שהסתיים ב-0:1 קטן וקריטי לפריזאים. עוד קודם לכן נערכו שני משחקים. במסקרן שבהם, הצליחה לוריין לנצח בחוץ 0:2 את סנט אטיין, בעוד נאנסי ובורדו סיימו ב-1:1.

בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן (אמצע) חוגג עם חבריו. רויטרס
שער חשוב, ניצחון חשוב. מטוידי והפריזאים חוגגים/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ליון 0:1

אחרי תקופה לא פשוטה, שהורידה אותה מפסגת הליגה הצרפתית כל הדרך אל המקום השלישי, פריס סן ז'רמן השיגה ניצחון גדול הערב (ראשון) על המוליכה ערב המחזור ליון, 0:1 ביתי ושבה להוביל את הליג 1.

חמש דקות לסיומה של המחצית הראשונה, דרך זלאטן איברהימוביץ' על דיאן לוברן האורח, אבל השופט לא ראה/התעלם והשבדי נשאר על המגרש. ברגעים האחרונים של המחצית הראשונה, זה גם השתלם לקבוצה מהבירה. כדור ארוך הגיע לזלאטן, שחלף על פני השומר שלו והגביה היישר לראש של בלס מטוידי, שנגח נהדר פנימה את השער היחיד במשחק.

כאמור, הניצחון מחזיר את הפריזאים לפסגת הטבלה עם 35 נקודות והפרש שערים טוב יותר מזה של ליון ומארסיי, אשר גם להן 35 נקודות.

סנט אטיין - לוריין 2:0

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה ממשיכה לצלול. סנט אטיין, שהייתה חברת צמרת קבועה בתחילת העונה, סגרה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, ולא פחות חמור: גם ללא שער זכות לרפואה. הפעם, זה גם נגמר בהפסד ביתי ומאכזב מאוד 2:0 ללוריין, שנהנתה משערים של ז'רמי אליאדייר ואלן טראורה. בעקבות ההפסד, נותרה מונפלייה במקום התשיעי והמאכזב מבחינתה בליגה עם 26 נקודות בלבד. לוריין כבר רביעית עם 30 נקודות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ז'רמי אליאדייר שחקן לוריין חוגג שער. רויטרס
ממשיך להפציץ. אליאדייר/רויטרס

נאנסי - בורדו 1:1

נועלת הטבלה נאנסי, שניצחה את ברסט 0:1 במחזור הפתיחה, סופרת כבר 17 משחקים רצופים ללא ניצחון מאז, והיום היא איבדה יתרון כמעט כרגיל. ג'אמל בקאר העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-32, אבל הנרי סבה הצעיר איזן בדקה ה-76 ולמעשה חתם את התוצאה. בורדו נותרה בחלק העליון של הטבלה, נאנסי כאמור ממשיכה לשכון במקום האחרון עם תיקו שישי ברציפות ותוצאת 1:1 חמישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully