וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "השתוללתי בהפסקה. אחר כך התחלנו לשחק"

29.10.2012 / 22:59

מאמן בית"ר ירושלים דיבר על ההבדלים בין המחציות בניצחון הגדול: "ההרחקה עזרה לנו". חן עזריאל: "אין מאושר ממני"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זו בית"ר ירושלים שהאוהדים רוצים לראות. הקבוצה של אלי כהן הציגה הערב (שני) מחצית שנייה נפלאה וניצחה את יריבתה הגדולה הפועל תל אביב 2:3 לעיני 18 אלף צופים באצטדיון טדי. בעוד האדומים באו בטענות לשיפוט בעקבות הפסדם השני העונה, המארחים חגגו ניצחון שני ברציפות ונראים בדרך הנכונה. לפחות בכל הקשור למי ששיחק על המגרש, מדובר במשחק המהווה תעודת כבוד לכדורגל הישראלי.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם עמית בן שושן. קובי אליהו
איזו חגיגה. עמית בן שושן/קובי אליהו

"למחצית הראשונה לא הגענו. הגול עשה לנו משהו פסיכולוגי והתבטלנו מול הפועל", הסביר המאמן אלי כהן את מהלך המשחק. "זו לא בית"ר, איך ששיחקנו. השתוללתי בחדר הלבשה. אמרתי להם תשחקו את המשחק הרגיל שלנו, שחקו על כל המגרש. אחרי ההרחקה שעזרה לנו התחלנו לשחק, אבל איך אפשר לא לשחק טוב מול הקהל הזה? ידעתי שעזריאל ייתן את הגול ברבע שעה שהוא שיחק. כשאמרתי בתחילת העונה שאנחנו שואפים לצמרת, גיחכו. בית"ר לא יכולה שלא לשאוף לשם, ואין חיילים לא טובים, יש מפקדים לא טובים. דריו חזר אלינו וראיתם שהוא עשה את הכל".

המאמן אף התייחס להמשך העונה, ולאפשרות שבית"ר תצליח להתברג בכל זאת בחלק העליון שהטבלה: "קרית שמונה בעונה שעברה התחילה לרוץ רק אחרי כמה מחזורים. אי אפשר לדעת, הליגה חלשה וכל קבוצה מהצמרת יכולה ליפול". כשנשאל מה היה רוצה לקבל בחלון ההעברות הבא, אמר כהן: "אני לא רואה סיכוי אבל הייתי רוצה עוד שחקן התקפה שיידע להחזיק את הכדור, לנהל את המשחק, ואם יהיה לנו עוד מחץ זה יוריד מאיתנו לחץ".

גיבור הערב, חן עזריאל: "אני שמח שניצחנו את המשחק, ניצחון שני רצוף, ולנצח את הפועל תל אביב בטדי, אין מאושר ממני. זה משחק מיוחד". לקראת המשחק הבא מול רמת השרון אמר השחקן: "אלי יכין אותנו כמו שצריך ונגיע מוכנים".

* במהלך המשחק התפתחו עימותים בין אוהדי שתי הקבוצות, ו-11 מהם נעצרו. בין האוהדים שנעצרו נמצא גם ארי שמאי, שהתעמת עם אוהד הפועל תל אביב אך השניים צפויים להשתחרר הערב. 5 אוהדי בית"ר ו-4 אוהדי הפועל צפויים לבלות את הלילה במעצר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גאה בקבוצה שלו. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully