וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל גדול בטדי: מאות אוהדים נותרו בחוץ

המשטרה סגרה את השערים, מאות אוהדים זעמו, דני נווה נזף במנחם נידם: "אתם ביזיון". 11 אוהדים נעצרו, ביניהם ארי שמאי

one

מחדל גדול התחולל הערב (ראשון) באיצטדיון טדי במהלך המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, כשמאות אוהדים של נותרו מחוץ למגרש ולא יכלו להיכנס לאיצטדיון.

כמו כן, נוצר עומס מסוכן ביציעי המערבי, כשעשרות אנשים נאלצו לשבת במעברים. לפי הרושם שנוצר, ביציעים הייתה כמות אנשים מעבר למותר.

דקות ספורות לאחר השריקה לפתיחת המשחק, ננעלו שערי הכניסה ליציע המערבי. מאות אוהדים, קרוב לאלף, נותרו מחוץ לאיצטדיון, על אף שרכשו כרטיסים למשחק והחזיקו אותם ביד לעיני הסדרנים והשוטרים.

עשרות אוהדים התנפלו על שערי הכניסה ודרשו להיכנס למשחק ולקבל תמורה לכרטיסים שרכשו, אבל השוטרים לא הצליחו לנהל את המהומה.

בשלב מסוים מנהל בית"ר ירושלים מנחם נידם יצא לעבר הקהל הרב וספג עלבונות. גם השר לשעבר דני נווה נותר מחוץ לאיצטדיון, ונזף בנידם: "זה ביזיון, כולכם תשלמו על השערורייה הזו".

גם אחד מחברי עמותת בית"ר ירושלים, בעודו מחזיק בידיו שני ילדים בעיניים דומעות, גער בנידם: "זה נזק אדיר, יש פה שני ילדים ששברת להם את הלב. כל הבלגן הזה הוא רק בגללכם, אתם לא יודעים לנהל את המועדון".

העיכובים בכניסה למשחק אירעו בין השאר בגלל פקקים קשים בכניסה לירושלים. האוהדים התלוננו על הדרך הכושלת שבה המשטרה פיקדה על התנועה בעיר, ומאות אנשים לא הצליחו למצוא חניה, והגיעו באיחור. בין האנשים שנותרו מחוץ לאיצטדיון היה גם עומרי אפק, פרשן ערוץ הספורט, שנכנס באיחור.

* במהלך המשחק התפתחו עימותים בין אוהדי שתי הקבוצות, ו-11 מהם נעצרו. בין האוהדים שנעצרו נמצא גם ארי שמאי, שהתעמת עם אוהד הפועל תל אביב אך השניים צפויים להשתחרר הערב. 5 אוהדי בית"ר ו-4 אוהדי הפועל צפויים לבלות את הלילה במעצר.

אוהד בית"ר ירושלים נעצר. ברני ארדוב
והיו גם עצורים. אוהד בית"ר מתעמת עם המשטרה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully