וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "יש שיחות עם קבוצות, כנראה שאשאר באנגליה"

18.8.2012 / 22:17

קפטן נבחרת ישראל וקשר צ'לסי התייחס לעתיד שלו לאחר הדיווחים על התעניינות מצד פיורנטינה: "אני לוקח את הזמן"

אחרי דיווחים לפיהם פיורנטינה מעוניינת ביוסי בניון, החליט קפטן נבחרת ישראל להגיב הערב (שבת) וניצל את הטוויטר שלו על מנת לצייץ תשובה. "ראיתי בתקשורת ששוב יש שמועות על מעבר לקבוצה זו או אחרת. מה שאני יכול להגיד כרגע זה שיש שיחות עם כמה קבוצות ואני לוקח את הזמן כדי להגיע להחלטה הכי נכונה מבחינתי, מקצועית קודם כל. גם אם זה אומר להפסיד עוד משחק או שניים בליגה. כמו שזה נראה כרגע אני אשאר באנגליה. אני מבטיח לעדכן בקרוב מאוד".

מוקדם יותר, דווח באיטליה כי פיורנטינה האיטלקית מעוניינת בקפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון. בקבוצה רוצים לצרף עוד שני שחקנים לחלק הקדמי ופנייה ראשונית לצ'לסי כבר נעשתה. חלק מהפרסומים טענו כי ייתכן וסטבן יובטיץ', הכוכב המונטנגרי של פיורנטינה, יעשה את הדרך ההפוכה במסגרת עסקה אפשרית.

בניון בן ה-32 חזר הקיץ לצ'לסי לאחר עונת השאלה בארסנל, בסיומה החליטו התותחנים לא לממש את האופציה לרכישת כרטיסו. הקשר הישראלי היה חלק מסגל צ'לסי במהלך טרום העונה ושותף במשחקי ההכנה, אך למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה, הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן רוברטו די מתאו וגם לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מגן הקהילה מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון (3:2).

במהלך כל הקיץ נפוצו ידיעות על קבוצות שמעוניינות בשחקן וביניהן: פולהאם, ק.פ.ר ואברטון, כשכעת מצטרפת גם האופציה האיטלקית. בניון שיחק באנגליה בשבע השנים האחרונות והוא יצטרך להחליט האם להעביר את משפחתו למדינה חדשה, במיוחד לאחר שאשתו ילדה השבוע בן. בכל מקרה, על פי כל ההערכות קפטן הנבחרת צפוי למצוא קבוצה חדשה לפני סגירת חלון ההעברות בסוף החודש.

פיורנטינה סיימה אשתקד במקום ה-13 בסריה A והקיץ שינתה לחלוטין את פניה. וינצ'נזו מונטלה מונה למאמן ומסע הרכש המאסיבי הביא לקבוצה את בורחה ואלרו, מתיאס פרננדס, דויד פיסארו, אלברטו אקווילאני ומוניר אל חמדאווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully