וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו על הפיגוע בליאז': "יש אווירה של בהלה"

13.12.2011 / 16:51

הפיגוע בעיר הבלגית התרחש סמוך לביתו של הכדורגלן הישראלי: "זה קצת מפחיד, אנשים לא יודעים לאן לרוץ"

העיר ליאז' עמגה היום (שלישי) במרכזה של התקפת טרור בה, על פי דיווחים ראשונים, נהרגו שני בני אדם ו-25 נפצעו. האירוע התרחש בסביבות השעה 12:30 (לפי השעון המקומי). לפי הדיווחים הראשוניים, התוקפים - ככל הנראה שלושה במספר - פתחו באש ברובי מסוג קלצ'ניקוב ויידו רימונים על אנשים שעמדו בתחנת אוטובוס בכיכר סנט למברט - אחת הכיכרות ההומות בעיר, בה עוברים מאות אוטובוסים ביום.

מאור בוזגלו, הכדורגלן הישראלי המשחק בסטנדרד ליאז' המקומית, סיפר לוואלה! ספורט על המתרחש: "האירוע קרה ממש ליד הבית שלי. בדיוק חזרתי מהפיזיותרפיה באימון ואמרו שכל הדרכים חסומות. הייתי צריך למצוא דרך אחרת להגיע הביתה וכשהגעתי, ראיתי מהחלון ניידות, מסוקים שמצלמים את האזור ואנשים רצים הבנתי שיש עוד כמה חשודים שלא תפסו אותם".

בוזגלו סיפר על תחושותיו: "כרגע ההוראה היא להישאר בבתים כי אמרו שיש חשד שהתוקפים ימשיכו את האירוע בקניונים. אני לא יודע מה הרקע לאירוע וזה קצת מפחיד, אבל אני בבית וצמוד לטלוויזיה. ליאז' עיר שקטה ונינוחה וכעת יש אווירה של בהלה ואנשים לא יודעים לאן לרוץ. פיגועים זה לא משהו שמכירים בבלגיה והם לא כל כך יודעים איך להתמודד עם זה".

הקשר, שסובל משבר בקרסול ובשוק, עבר לפני יומיים ניתוח והחל בתהליך שיקום שאמור לקחת ארבעה חודשים: "הכניסו לי בורג גדול ובורג קטן וכרגע אני עם גבס. אני עובד על תרגילי אופניים וחדר כושר ומאמין שאחזור לחלק הכי חשוב של העונה, הפלייאוף".

התקפת טרור בעיר ליאז' בבלגיה

פינוי פצוע מזירת פיגוע בעיר ליאז', בלגיה, 13 בדצמבר 2011. רויטרס
"ההוראה להסתגר בבתים". זירת האירוע בליאז'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully