וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי ניצחה 93:101 את שיקגו ועלתה ל-1:3 בסדרה

לברון ג'יימס הוליך עם 35 נקודות, וההיט, שנתנו תצוגה גדולה בהארכה, רחוקים ניצחון מגמר ה-NBA. רוז קלע 23 ואיבד 7

מיאמי עשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) צעד משמעותי נוסף לשחזור גמר ה-NBA של 2006, כאשר גברה 93:101 על שיקגו לאחר הארכה ועלתה, כמו דאלאס מאבריקס, ליתרון של 1:3 בסדרת גמר המזרח. ההיט הצליחו לממש את יתרון הביתיות עם הניצחון במשחק השלישי, והפעם רצו לבסס בצורה מהותית את יתרונם, שזה כבר יהיה קשה מאוד למחיקה.

לברון ג'יימס (עם הפנים) עם דווין וויד שחקני מיאמי היט. רויטרס
מישהו אמר צ'וקר? לברון ג'יימס עם דווין וויד/רויטרס

מיאמי ניצחה 93:101 את שיקגו ועלתה ל-1:3 בסדרה

הבולס פתחו טוב מאוד את המשחק והצליחו לעצור את ההיט על 16 נקודות (לעומת 19 שלהם) ברבע הראשון, כמו שטום תיבודו אוהב, כולל החטאת הטבעה משעשעת של דווין וויד בפתיחת המשחק. ברבע השני הסקור עלה, אבל האורחים הצליחו להחזיק ברסן ההובלה, ובמחצית 44:46 לשוורים.

לברון ג'יימס המשיך להוביל את חבריו גם במחצית השנייה כשהוא לא נח כמעט לרגע, ובכל זאת שיקבו הובילה בהפרשים קטנים. ברבע האחרון מיאמי עלתה נחושה ובידיעה שהיא חייבת להעלות הילוך כי אחרת היא תאבד את יתרון הביתיות שהצליחה לגנוב.

לקראת רגעי הסיום הדרמה התעצמה. שיקגו עלתה ל-80:82, ולברון החזיר את היתרון עם סל ועבירה. רוני ברואר העביר שוב את היתרון צד עם שתי קליעות עונשין, וכריס בוש קלע שתיים כדי לטלטל שוב את הנדנדה, הפעם לצד מיאמי שעלתה ל-84:85. 1:10 דקות לסיום דרק רוז זכה בשתי זריקות מהקו, אבל קלע רק אחת, ועד הסיום לא הצליחו שתי הקבוצות לקלוע - הארכה.

49 דקות ו-35 נקודות ללברון ג'יימס

במאני טיים היוצרות התהפכו לגמרי. אם שיקגו הצליחה לתת את הטון במשחק הרגיל, הרי שהקבוצה מפלורידה השתלטה בצורה נחרצת על המשחק בשני צידיו. לצד זה שהכדור הלך לידיים הנכונות של לברון ו-D-וויד בהתקפה, הקבוצה הלבנה של אריק ספולסטרה עשתה עבודה מצוינת בהגנה, כשהכוכבים הגדולים שלה אף נמרחים על הפרקט כדי להציל כדורים אבודים. ועם משחק לא מספיק נוקשה של שיקגו, הסיום היה כולו להיט עבור ההיט.

לשיקגו יש עוד הזדמנות לתקן, כעת כאשר הסדרה תשוב לעיר הרוחות. הקבוצה של תיבודו יכולה לצמק ל-3:2, ולהחזיר שוב את הסדרה למיאמי, למשחק נוסף. אמנם מעטות הקבוצות שהצליחו לחזור מפיגור בגמר אזורי של 3:1, אבל שיקגו הנמרצת וחדורת המוטיבציה לא רוצה ללכת הביתה אחרי חמישה משחקים בלבד.

לברון ג'יימס רשם משחק מצוין של 49 דקות עם 35 נקודות (11 מ-26 מהשדה, 13 מ-13 מהקו), והוא נעזר בכריס בוש שקלע 22 נקודות. וויד הסתפק ב-14 אבל עם הרבה הגנה, מייק מילר תרם 12 מהספסל ו-9 ריבאונדים. יודוניס האסלם עם 2 נקודות ו-9 קטיפות. דרק רוז הוליך את השוורים עם 23 נקודות ב-48 דקות וחצי אבל גם איבד 7 כדורים, לואל דנג (8 ריבאונדים) וקרלוס בוזר (11 כדורים חוזרים) קלעו 20 נקודות כל אחד. ג'ואקים נואה קלע 6 ושאב 14 כדורים חוזרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully