וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל ניצחה 0:2 את הרקולס מצמד של בנזמה

צמד של בנזמה סיפק 0:2 סולידי לריאל מדריד, שצמצמה זמנית את הפער מברצלונה ל-4 נקודות. ולנסיה הושפלה בסראגוסה

כשהיא מתקרבת לישורת האחרונה ולרגעי ההכרעה, הליגה הספרדית מציינת הערב (שבת) את פתיחת המחזור ה-28. ריאל מדריד צימקה את הפער מברצלונה לארבע נקודות בצורה זמנית, לאחר שגברה 0:2 בסנטיאגו ברנבאו על הרקולס אליקנטה. ביום ראשון תנסה בארסה להשיב את הפער לשבע נקודות כאשר תצא למשחק חוץ שהוא אף פעם לא קל בראמון סאנצ'ז פיחואן של סביליה.

עוד לפני משחקה של ריאל, אלמריה ואתלטיקו מדריד סיפקו משחק מרתק שהסתיים ב-2:2. במשחק שיחתום את יום שבת תתעמתנה סראגוסה ו-ולנסיה.

ריאל מדריד - הרקולס 0:2

ביום רביעי תעלה ריאל מדריד למשחק הגומלין שלה נגד ליון בשמינית גמר ליגת האלופות במטרה לקטוע את הרצף השלילי שלה - שש שנים שהיא לא עוברת שלב זה - אלא שעוד לפני, הקבוצה הלבנה של ז'וזה מוריניו הייתה צריכה לעבור משוכה לא גבוהה במיוחד בסנטיאגו ברנבאו.

בהיעדרו של כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, מוריניו העלה בקישור את לסאנה דיארה, אסטבן גראנרו, אנחל דיר מריה ומסוט אוזיל, כשהרכיב את קארים בנזמה ועמנואל אדבאיור בצוותא בחוד. בדקה ה-24 העלה בנזמה, שנמצא בכושר נהדר, את הבלאנקוס ליתרון אחרי כדור רוחב של אלבארו ארבלואה, כשביתרון זה ירדה ריאל להפסקה.

במחצית השנייה המשחק המשיך ללכת בכיוון אחד, כשבדקה ה-56 שוב היה זה בנזמה שכבש את השני אחרי מהלך ענק. הפעם הוא הגיח מאגף שמאל, חדר לרחבה ושלח כדור מסובב נהדר לפינה הרחוקה של השוער חואן קלטיוד. החלוץ הצרפתי כבר עם תשעה שערי ליגה, כאשר מאז ה-23 בינואר הבקיע שמונה.

ריאל צמצמה את הפער לעת עתה מברצלונה לארבע נקודות, והיא תחזיק אצבעות לסביליה, שתארח את הקבוצה של פפ גווארדיולה ביום ראשון בראמון סאנצ'ז פיחואן.

אלמריה - אתלטיקו מדריד 2:2

אחרי הניצחון המשכנע בשבוע שעבר על ויאריאל, הקולצ'ונרוס קיוו להשיג ניצחון שני ברציפות ולהתקרב למקום שיוביל אותם לליגה האירופית, אבל כהרגלם הם איבדו פעמיים את היתרון ואיפשרו לאלמריה לרשום משחק רביעי מולם ללא הפסד. סרחיו אגוארו, שלא זומן לסגל נבחרת ארגנטינה, הוציא את העצבים על המארחים כשכבש את הראשון בדקה ה-39 אחרי מתפרצת ובישול של טיאגו, והשלים צמד בדקה ה-61. אלברט קרוסאט היה אחראי על השוויון הראשון של אלמריה בדקה ה-49, והמחליף הנוק גויטום קבע 2:2 עם נגיחה פנימה בדקה ה-77.

סראגוסה - ולנסיה 0:4

העטלפים עדיין לא התאוששו מההדחה מליגת האלופות וספגו תבוסה משפילה שעלולה לסבך אותם בקרב על המקום השלישי. סראגוסה עם ניצחון ביתי שני ברציפות מקבלת הרבה אוויר במאבקי התחתית. הערב העגום של ולנסיה נפתח בדקה החמישית כשחאבייר פארדס הגביה כדור חופשי וייז'י יארושיק נגח פנימה. חמש דקות להפסקה כבש אנדר הררה את השני ומי שהפך את המשחק לתבוסה היה הקשר גבי, שכבש פעמיים מהנקודה הלבנה בדקות 65 ו-75. מריוס סטנקבי'ציוס הורחק במהלך שהוביל לפנדל הראשון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully