וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורו קמוראנסי חזר לארגנטינה

הקשר ששוחרר משטוטגרט חתם בלאנוס וישחק לראשונה בליגה הבכירה במולדתו. סופית: מרסלו ביילסה התפטר מנבחרת צ'ילה

מאורו קמוראנסי עומד בהבטחות. בחודש שעבר שוחרר הקשר בן ה-34 משטוטגרט והודיע כי אם לא ימצא קבוצה באיטליה אז הוא יחזור לארגנטינה. אחרי שחלון ההעברות האירופי נסגר וקמוראנסי לא קיבל הצעה ראויה, הוא נענה לפנייה הראשונה ממולדתו, שהגיעה דווקא מלאנוס. קבוצתו האחרונה של קמוראנסי בארגנטינה הייתה בנפילד, אותה עזב ב-1998 כששיחקה בליגה השנייה. עכשיו הוא חתם על חוזה לשנתיים ביריבתה המושבעת, כשלאחר מכן יקבל משרת אימון באחת מקבוצות הנוער.

"הצבתי לי אתגר לשחק בפעם הראשונה בליגה הבכירה בארגנטינה", הבהיר קמוראנסי אמש (שישי) במסיבת העיתונאים בה הוצג בקבוצתו החדשה. "אני שמח שיש לי את ההזדמנות לעשות זאת. לאנוס הייתה הראשונה שהתעניינה בי, ומבחינתי זו הייתה בחירה פשוטה למדי. מדובר בקבוצה יציבה שבשנים האחרונות נלחמת בצמרת. אני בטוח שקיבלתי החלטה נכונה".

קמוראנסי שיחק בקרוז אזול המקסיקנית אחרי שעזב את בנפילד, ובהמשך עבר לוורונה באיטליה. בין השנים 2002-2010 לבש את מדיה של יובנטוס וגם קיבל אזרחות איטלקית שאיפשרה לו לרשום 55 הופעות בסקוואדרה אזורה ולזכות איתה במונדיאל 2006.

שבוע לפני פתיחת עונת הקלאוסורה, התרחשו עוד שתי העברות מעניינות. הקשר פרנקו זוקוליני, שלא התאקלם באירופה ועבר תקופות לא פשוטות בהופנהיים וגנואה, חזר לראסינג קלוב וישתף פעולה עם אחיו ברונו.

סן לורנצו צירפה את נסטור אורטיגוסה, הארגנטינאי בן ה-26 שהתאזרח והצטרף לנבחרת פרגוואי. הקשר האחורי עזב את ארחנטינוס ג'וניורס, שקיבלה תמורת כרטיסו 2.5 מיליון דולר, וחתם לשלוש שנים וחצי בקבוצה של רמון דיאז.

ביילסה עזב את צ'ילה: "צר לי שזה הפך לאופרת סבון"

הוא התפטר, חזר בו ובסופו של דבר החליט להגיד שלום אחרי שלוש שנים. מרסלו ביילסה הודיע באופן סופי ומוחלט על התפטרותו מנבחרת צ'ילה. המאמן הארגנטינאי בן ה-55, שהוביל את צ'ילה למונדיאל ראשון אחרי 12 שנים ועבר איתה את שלב הבתים, עזב בעקבות חילוקי דעות עם יו"ר ההתאחדות החדש.

"הוא עשה הכל כדי להיפטר ממני", תקף ביילסה את היו"ר סרחיו ג'דואה, שרק יום קודם לכן הצהיר שהארגנטינאי ידריך את הנבחרת בקופה אמריקה בעוד כחמישה חודשים. "ההתנהגות שלו מאז נכנס לתפקיד לא הותירה לי ברירה. צר לי שכל העניין הפך לסוג של אופרת סבון, אבל זה לא בגללי. אני מאחל לנבחרת הצלחה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully