וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויירה: "חבל שדומנק לא התקשר להודיע לי"

שחקן הסיטי, שלא זומן לסגל צרפת למונדיאל, נותר עם בטן מלאה. סאניה על נאסרי, שגם נותר בחוץ: "מילים לא ינחמו אותו"

אסור להשתמש

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אמש (שלישי) הגיע יום הדין, כאשר מאמני הנבחרות שהעפילו לגביע העולם בדרום אפריקה, שייפתח בעוד פחות מחודש, היו צריכים להכריז על הסגלים המורחבים (30 שחקנים שיצומצמו ל-23 לפני המונדיאל ). כמובן שהמוזמנים חגגו והיו מאושרים, אבל הסיפור מתמקד דווקא במאוכזבים שלא הצליחו לעשות זאת, ויהיו מחוץ לטורניר הכי גדול בתולדות הכדורגל העולמי.

ריימונד דומנק, שהשד יודע כיצד הוא עוד מאמן את נבחרת צרפת ואמור לעזוב אחרי הטורניר, השאיר בבית את הקשר המזדקן פטריק ויירה. גם חלוצה של ריאל מדריד, קארים בנזמה, יראה את הטורניר לדאבון ליבו מהבית, אלא שההפתעה הגדולה ביותר של שחקן התיאטרון הלא מוצלח הייתה כשלא זימן את שחקן ארסנל סמיר נאסרי, שעשה עונה לא רעה. מי שכן זומנו מארסנל הם שחקני ההגנה, באקרי סאניה, גאל קלישי ואפילו וויליאם גאלאס.

"נהדר שיש הרבה שחקנים מארסנל", אמר סאניה, "אבל אי זימונו של נאסרי שם את הדברים בפרספקטיבה. טרם דיברתי איתו ואני יודע שאין הרבה מילים שינחמו אותו. הוא כל כך מצטער לא להיות שם".

כאמור, גם ויירה, שחקן מנצ'סטר סיטי, לא עשה זאת וייעדר מהטורניר. "אני מאוד מאוכזב, ולמרות זאת מקבל את ההחלטה של דומאנק", אמר ויירה, שרמז אחר כך שהוא עתיד לפרוש בקרוב. "הייתי מקבל זאת בצורה טובה יותר אם הוא היה מתקשר ומודיע לי קודם לכן. זה היה אתגר גדול עבורי, אבל לצערי לא אשחק בטורניר האחרון הגדול. הוא ערך את הבחירות שלי על רקע מקצועי, אני מקבל את זה".

עמנואל פטי, חברו של ויירה ששיחק איתו ביחד בזכייה של צרפת בגביע העולם ב-1998, אמר על אי זימונו: "לפי איך שויירה נראה לאחרונה, זה לא מפתיע. עם זאת, אני חושב שזה הכרחי שהוא יצטרף לסגל הנבחרת לאור הניסיון שלו, הרזומה העשיר והאישיות שלו".

אגב, תושבי הרפובליקה לא ממש מאמינים בסיכויי ההצלחה של הנבחרת, כאשר רק 27.3 אחוזים מאמינים שהנבחרת תעבור את הסיבוב הראשון, כך עולה מסקר שנערך במדינה. 7.4 אחוזים אופטימיים וחושבים שהטריקולור יגיעו עד הגמר. האמינות של המאמן דומנק ממשיכה לצנוח, כש-22 אחוזים בלבד בוטחים ביכולתו להצעיד את הנבחרת.

פיורה: "איטליה הייתה צריכה להצעיר את הנבחרת מוקדם יותר"

חלוץ אינטר מריו באלוטלי לא הסתיר את אכזבתו מכך שלא זומן לסגל אלופת העולם איטליה, אבל פרגן לחברו ג'וזפה רוסי, שכן זומן על ידי מרצ'לו ליפי לסגל הרחב. "אני שמח שג'וזפה זומן, אני אוהב אותו מאוד", אמר סופר מריו, "ביוני אני אהיה בחופשת קמפינג בסיציליה כמו בשנה שעברה. הפעם יהיה חשמל, אז אוכל לצפות בנבחרת". כשבאלוטלי נשאל האם אינו מאכוזב מכך שלא זומן, השיב: "אני אשלח לכם חולצה של הנבחרת, זה יקרה בעתיד, אני עוד צעיר".

ג'וזפה רוסי זומן ברגע האחרון במקומו של ניקולה לאגרוטליה, שחקן ההגנה של יובנטוס. "אני מתייחס לשנתיים שהייתי בנבחרת כשנתיים שלימדו אותי הרבה דברים", אמר לאגרוטליה המאוכזב לאחר ששמע מליפי על הדחתו. התקשורת האיטלקית לא הופתעה מכך שליפי לא זימן את באלוטלי, פרנצ'סקו טוטי, אנטוניו קסאנו ופבריציו מיקולי.

"איטליה הייתה צריכה להתחיל את תהליך הצערת הנבחרת מוקדם יותר", אמר קשר האזורי לשעבר סטפאנו פיורה, "הנבחרת בתקופה שבה כל זימון מעורר מחלוקת, אם לא ייתנו לשחקנים להתפתח ולצבור ניסיון, גם במחיר של הופעות רעות, אז הם אף פעם לא יצליחו. אפילו שאנחנו אלופים, אנחנו לא פייבוריטים בגלל מה שראינו בקמפיין המוקדמות. יש נבחרות שעל הנייר יותר פייבוריטיות, אבל בכדורגל יש הפתעות וגם במונדיאל 2006 איטליה לא הייתה פייבוריטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully