וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאנטי וקמביאסו מחוץ לסגל ארגנטינה למונדיאל

מראדונה לא התרשם מניסיונם של השניים ומיכולתם במדי אינטר, וחשף כי ישחק עם הגנה חזקה כדי לאפשר למסי חופש תנועה

מאמן נבחרת ארגנטינה דייגו מראדונה פרסם הלילה (בין שלישי לרביעי) את הסגל למונדיאל 2010, כשקשרה ומגנה של אלופת איטליה אינטר, אסטבן קמביאסו וחאבייר זאנטי נותרו בחוץ. למרות שהשניים מצטיינים במדי אינטר, מראדונה לא התחשב בניסיונם האדיר והשאירם בחוץ. זאנטי, שיאן ההופעות בארגנטינה עם 136 הופעות והשתתפות בטורנירים של 1998 ו-2002 - וקמביאסו, שעזר לארגנטינה להגיע לרבע גמר מונדיאל 2006, יצפו במונדיאל דרך הטלוויזיה. גם שחקן ההגנה של ברצלונה גבי מיליטו, הקשר פרננדו גאגו והחלוץ ליסנדרו לופז, שהוכתר לשחקן השנה בצרפת, לא יהיו במונדיאל, ואילו מצד שני, מראדונה זימן את מקסי רודריגז מליברפול ומצא מקום אפילו לשחקן ניוקאסל פבריציו קולוצ'יני וסבסטיאן בלאנקו מלאנוס.

מראדונה, שזימן יותר מ-100 שחקנים לנבחרת מאז מונה למאמנה, הפתיע כשבחר גם כמה שחקנים מקומיים לסגל הרחב שכולל 30 שחקנים. מגן קולון אריאל גארסה, הרשים את מראדונה מול האיטי ושמר על מקומו בסגל. גם בלם אינטר וולטר סמואל וחלוץ הנראזורי דייגו מיליטו נכנסו לרשימה. בין שבעת החלוצים שזימן מספר 10 האגדי, אפשר למצוא את מרטין פאלרמו הוותיק, גונזאלו היגואין, קרלוס טבז וסרחיו אגוארו. כל אלה יסייעו ללאונל מסי, וינסו להביא לארגנטינה גביע עולם שלישי בתולדותיה.

מראדונה הסביר כי הוא ישחק במונדיאל עם הגנה וקישור חזקים, והכל כדי לייצר למסי מרחב פעולה וחופש תנועה. "אני לא רוצה שמסי יעמוד על הקו, אני רוצה שכל הכדורים יעברו דרכו", חשף מראדונה את שיטת המשחק המתוכננת, "אני הולך להגן עם ארבעה שחקני הגנה במרכז, ולשחק עם שחקני הגנה שיידעו לתמוך בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully