וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו: "אני כאן כדי ליהנות, לא להוכיח את עצמי"

קפטן ספרד הצעירה במסר לברצלונה לקראת הגמר: "אף אחד לא אוהב לשבת על הספסל". קלדירולה: "זה הגמר הקלאסי"

יומיים בלבד נותרו לגמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שייערך ביום שלישי באצטדיון טדי והנבחרות שייאבקו על התואר, ספרד ואיטליה, כבר מתרגשות.

הקפטן והכוכב של לה רוחיטה, שחקן ברצלונה טיאגו אלקנטרה, לו משחק הגמר יהיה האחרון במדי הנבחרת הצעירה עימה זכה גם בטורניר הקודם ב-2011, אמר היום: "אלו היו שנים מאוד יפות עבורי. היינו מאוד אינטנסיביים בכל ארבעת המשחקים שלנו בטורניר. לספרד יש שיטה שכל נבחרות הגיל שלנו משחקות בה ולכן הדברים עובדים טוב".

טיאגו אלקנטרה, נבחרת ספרד הצעירה. ברני ארדוב
רוצה גביע שני. טיאגו אלקנטרה/ברני ארדוב

על היריבה בגמר הוא הוסיף: "הם מאוד אגרסיביים. אנחנו צריכים למצוא את החסרונות שלהם ולתקוף אותם. לכל נבחרת יש את הסגנון שלה". על מעמדו בברצלונה ובנבחרת הוא אמר: "לשבת על הספסל? זה לא מתאים לאף אחד, לא רק לי. אני לא כאן כדי להוכיח את עצמי, אלא רק כדי ליהנות".

התקשורת הספרדית עוסקת בכך שהנבחרת כמעט ולא התאמנה במהלך הטורניר. למעשה, שחקני ההרכב ערכו חמישה אימונים בלבד ב-15 הימים האחרונים ובמהלך הטורניר עצמו לא עלו אפילו פעם אחת על כר הדשא באצטדיון בכפר סבא, המשמש להם כמתחם אימונים. הנבחרת של ג'ולן לופטגי מתאמנת במהלך האליפות רק ביום שלפני משחק, באצטדיון בו ייערך המשחק. מחר, היא תערוך אימון מסכם בטדי. אחד משחקני הנבחרת אמר: "לופטגי מטפל בנו נהדר. ברמות האלה, האימונים במהלך טורניר הם פחות קריטים. הכי חשוב להחלים מהר אחרי משחקים ולהגיע למשחקים עם אנרגיה".

מאמן נבחרת ספרד הצעירה, ג'ולן לופטגי. ברני ארדוב
זוכה למחמאות. לופטגי/ברני ארדוב

גם באיטליה כבר לא יכולים לחכות: "אנחנו נגד ספרד זה הגמר החלומי ונילחם על החלום הזה", אמר הקפטן לוקה קלדירולה, "היינו נהדרים נגד הולנד ואנחנו גאים במה שהשגנו עד עכשיו".

המאמן דביס מנג'ה הוסיף: "ספרד משחקת הכי טוב בטורניר והתוצאות מראות את זה. מגיעות להם כל המחמאות והם פייבוריטים לגמר, אבל זה לא מדאיג אותי. אמרתי לשחקנים מהרגע הראשון שצריך לקחת את הטורניר הזה צעד אחר צעד. עכשיו נשאר לנו רק הצעד האחרון".

אתר יורו 2013 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully